Beantwoord

ONT serienummer veranderen

  • 4 April 2024
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik heb een FS XGS-ONU-25-20NI gekocht om de ONT te kunnen vervangen met mn eigen SFP+ module. Nu moet mn serienummer veranderd worden bij Odido en uitgaande van andere ervaringen kan ik dan het beste even chatten.

Bron: id0 (laatste bericht) (ik heb ook ODF)

 

Echter is de chat compleet onbereikbaar, dus heb ik moeten bellen. Daar snapte de beste man (met alle goede bedoelingen) pas na 10 minuten wat ik nou eigenlijk wilde en “ging het regelen”. 

Maar nu krijg ik dus een afspraak verzoek van Guidion, terwijl dit een administratieve handeling van nog geen minuut zou moeten zijn. Er hoeft helemaal niemand bij mij langs te komen voor dit. Volgens mij heeft iemand mijn melding verkeerd doorgezet, en gaat het nu helemaal de verkeerde kant op. 

 

Kan iemand even meekijken? Ik ben bang dat opnieuw bellen geen soulaas gaat brengen.

(Ik zag dat @Cal van Odido wel vaker een serienummer aanpast hier op de community)

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 April 2024, 16:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Pingertje, welkom op onze Community!

Ik kan het ONT voor je registreren maar een third party XGS-PON is pas net mogelijk op ons netwerk. Hier kunnen nog wat foutjes in zitten. Als je mij een privébericht stuurt kan ik dit wel met je testen. Houd er rekening mee dat wel wat tijd nodig hebt hiervoor, anders kom je zonder internet te zitten.

Reageer