Info

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

  • 26 August 2021
  • 59 reacties
  • 19482 Bekeken
Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 1

Hoi @Cheyenne jazeker ik kom elke keer op hetzelfde pagina terecht.

Vermoeden dat mijn tv abb niet is gekoppeld aan mijn account.

Reputatie 1

Hoi @Cheyenne 

wachtwoord reset heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds een portal zonder mijn abb gegevens.

Reputatie 7

Hi @sjeffieb, heel goed dat je gelijk zelf al hebt wachtwoord hebt aangepast! Ik had heel erg gehoopt dat dit zou resulteren in de oplossing. Graag verwijs ik je door naar dit topic: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community, waarin wij uitleggen dat onlangs T-Mobile voor thuis en Mobiel zijn samengevoegd. Dit heeft geresulteerd in enkele bugs bij het inloggen. Wij doen er echt alles aan om deze inlogproblemen zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak! Heb je bepaalde informatie nodig vanuit jouw account? Dan zoek ik dat namelijk met liefde voor je op en geef ik dat in een privébericht aan je door. 

Goede dag, 

Mijn tv app werkt niet. De info is dat de pincode of klantnummer onjuist is. Maar het is 100% juist. Ik overstap naar een andere aanbieder op 17.11.2022  tot dan alles moet hier werken. Waarom ben ik te  vroeg geblokkeerd? Wat kan ik nu doen?

Reputatie 7

Hi @Justttka, heel goed dat jet dit aangeeft! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat je abonnement nog niet is stopgezet. Zou je eens het modem kunnen herstarten? Dit doe je als volgt: 

  1. Wil je de stekker van het modem en de Media Converter uit het stopcontact halen?
  2. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden. Omdat je een Media Converter hebt, dien je die eerst aan te sluiten en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe daarna de stekker terug in het stopcontact van hetmodem en laat alles volledig opstarten.

Werkt het hierna weer zonder problemen? 💪

Reputatie 2

Ik krijg binnenkort mijn tv box en modem contract gaat eind november pas in, dit vanwege het overstappen van een andere aanbieder waar ik al afgesloten ben door hun fout. Nu kan ik als ik inlog mijn nieuwe abonnement niet zien wel een oud abonnement. Ik heb ook nog geen inlog gegevens voor de tv. Hoe kan ik deze krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @YASMINE8, je dient een nieuw account aan te maken wanneer je een nieuw abonnement aangaat. Dit kun je later dan weer koppelen aan bestaande mobiele abonnementen. Gebruik hiervoor een ander e-mailadres, dat is het handigst! Mocht ik juist een nieuw e-mailadres kunnen plaatsen in je oude account, laat het me weten, dan doe ik dat meteen! Succes!

P.s. je TV-inloggegevens kun je vinden in Mijn Odido zodra je nieuwe account actief is. Ik zal je de inloggegevens vast per privébericht toesturen! 😉

Ik heb een klantcode en pincode gebruikt op mijn TV, daar zegt de App dat inloggen mislukt is omdat de gegevens onjuist zijn. Met dezelfde gegevens via mijn telefoon en laptop ingelogd en dat gaat wel goed…

 

Wat is er loos ? (ik moet zeggen dat ik pas 28 september glasvezel via Odido thuis krijg aangesloten...)

 

Op zoek naar je TV-pincode of TV-klantnummer van Odido voor thuis? Op deze pagina lees je waar je de TV-inloggegevens kunt vinden.

 

Bij Odido ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. De inloggegevens bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. De TV-pincode bestaat altijd uit vier cijfers en het TV-klantnummer uit tien cijfers. Je TV-inloggegevens vind je in Mijn Odido.

 

Zo vind je jouw TV-pincode en TV-klantnummer

Het kan zich natuurlijk voordoen dat je jouw inloggegevens vergeet. Geen zorgen, dit kun je altijd weer terugvinden. Je kunt je TV-pincode en TV-klantnummer eenvoudig vinden in je Mijn Odido omgeving. Log allereerst in met je e-mailadres en ga vervolgens naar "Instellingen" en dan "TV". Dan kom je op de bovenstaande pagina terecht. Het TV-klantnummer bestaat altijd uit tien cijfers en de TV-pincode altijd uit vier cijfers. 

 

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Je hebt je inloggegevens nodig wanneer je TV van Odido installeert. Net als bij het activeren van de Odido TV Anywhere app en/of ESPN Watch. Gebruik de TV-pincode als je het Kinderslot wilt instellen of als je films of series wilt huren via de Videoshop.

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Als jij vaak je pincode moet invullen wanneer je tv-kijkt, dan kan dit met twee dingen te maken hebben. Wellicht is het account met een andere leeftijdsclassificatie nog actief. Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de volgende stappen. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdsgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

 

Ik heb de tv online app op mijn tv via chromecast. Als ik moet inloggen met mijn klantnummer en pincode wordt er aangegeven, dat mijn gegevens niet juist zijn. Probeer het opnieuw. Toch 100 % juiste gegevens ingevuld. Samen met een medewerkster van de hulp[lijn gecontroleerd, maar helaas het lukt me niet om de app van Chromecast te gebruiken. Is hier een oplossing voor?

Ik heb een klantcode en pincode gebruikt op mijn TV, daar zegt de App dat inloggen mislukt is omdat de gegevens onjuist zijn. Met dezelfde gegevens via mijn telefoon en laptop ingelogd en dat gaat wel goed…

 

Wat is er loos ? (ik moet zeggen dat ik pas 28 september glasvezel via Odido thuis krijg aangesloten...)

Ah wacht.. ergens ver weg op dit forum zie ik dit staan: 

Let op: de Odido TV app werkt alleen op Internet + TV Odido aansluitingen. Mocht je ook buitenshuis willen genieten van Odido TV? Dan kan je gebruik maken van onze Odido TV Online App voor mobiel, tablets of de webversie met een wereld aan programma's en handige functies.

Dan zal dat het probleem zijn

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @rahagenaars, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, wil ik je vragen om dit te doen en vervolgens opnieuw in te loggen. Ook hoor ik graag of het wel op andere apparaten lukt om in te loggen met deze gegevens. Groetjes, Ishana

Dag, in onze tvbox staat een ander klantnummer dan in onze Odido app. Nu kan mijn man geen voetbalwedstrijd aankopen omdat de pincode niet werkt. Hoe kunnen we dit oplossen? Groeten Jackelien 

 

Op zoek naar je TV-pincode of TV-klantnummer van T-Mobile voor thuis? Op deze pagina lees je waar je de TV-inloggegevens kunt vinden.

 

Bij T-Mobile voor thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. De inloggegevens bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. De TV-pincode bestaat altijd uit vier cijfers en het TV-klantnummer uit tien cijfers. Je TV-inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.

 

Zo vind je jouw TV-pincode en TV-klantnummer

Het kan zich natuurlijk voordoen dat je jouw inloggegevens vergeet. Geen zorgen, dit kun je altijd weer terugvinden. Je kunt je TV-pincode en TV-klantnummer eenvoudig vinden in je My T-Mobile Thuis omgeving. Log allereerst in met je e-mailadres en ga vervolgens naar "Instellingen" en dan "TV". Dan kom je op de bovenstaande pagina terecht. Het TV-klantnummer bestaat altijd uit tien cijfers en de TV-pincode altijd uit vier cijfers. 

 

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Je hebt je inloggegevens nodig wanneer je TV van T-Mobile voor thuis installeert. Net als bij het activeren van de T-Mobile TV Anywhere App en/of ESPN Watch. Gebruik de TV-pincode als je het Kinderslot wilt instellen of als je films of series wilt huren via de Videoshop.

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Als jij vaak je pincode moet invullen wanneer je tv-kijkt, dan kan dit met twee dingen te maken hebben. Wellicht is het account met een andere leeftijdsclassificatie nog actief. Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de volgende stappen. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

 

Ik wil een abonnement toevoegen maar dan zegt ie dat het adres niet klopt??? en ik kan dus mijn pincode niet vinden! Wat  moet ik nou doen?

Ik wil een abonnement toevoegen maar dan zegt ie dat het adres niet klopt??? en ik kan dus mijn pincode niet vinden! Wat  moet ik nou doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CiBe, goed dat je dit aankaart.

Dit is bij ons bekend, we hebben hier nog geen oplossing voor. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, we zijn ermee bezig! Ook heb ik je een privébericht gestuurd met je inloggegevens van de tv! Excuses voor het ongemak. 

Hoi @rahagenaars, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, wil ik je vragen om dit te doen en vervolgens opnieuw in te loggen. Ook hoor ik graag of het wel op andere apparaten lukt om in te loggen met deze gegevens. Groetjes, Ishana

Hallo Ishana. Ik heb de app verwijderd, maar kan hem nu niet meer installeren. In de app catalogus wordt de Odido app weergegeven, met het nieuwe logo. Als ik deze dan download krijg ik de mededeling dat de app nog niet is vrijgegeven. Er wordt dan de oude T-Mobile Thuis app geïnstalleerd. Op al mijn andere apparaten kan ik normaal inloggen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jacky1978, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat is inderdaad niet fijn, maar geen zorgen. Dit is makkelijk op te lossen. Zou je je klantnummer of TV-klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en kijken welke TV Box je in bezit hebt voor de makkelijke fix. Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rahagenaars, dat is inderdaad apart. Welke Chromecast heb je en is deze up to date? Wat is je software versie? 

Ik heb ook meteen naar je account gekeken en zie dat er heel veel apparaten zijn aangemeld. Er zijn drie apparaten tegelijk toegestaan. Je kunt in Mijn Odido je apparaten verwijderen, dit doe je zo:

Apparaat via Mijn Odido
Stap 1: Ga naar Instellingen
Stap 2: Klik op Televisie
Stap 3: Klik op Odido online TV
Stap 4: Klik op het apparaat dat je wil uitloggen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VanTurenhout, welkom op onze Community!

Wat fijn om te zien dat je het antwoord zelf al gevonden hebt. Dit is inderdaad pas vanaf de 28e mogelijk. Ik wens je voor dan alvast veel kijkplezier! 

Ik heb alles (Chromecast) opnieuw geïnstalleerd, alles geüpdatet. Op de bijgevoegde foto’s kun je de versie(s) zien van de verschillende apps. Ook heb ik alle apparaten verwijderd, zoals aangegeven. Als ik Odido app op Google Chromecast opzoek vind ik deze, zoals op een eerdere foto te zien, en gaat hij aan de gang met installeren. Er wordt wel aangegeven, dat de app nog niet is vrijgegeven en dat een gamepad noodzakelijk is ?? Als de app wordt geïnstalleerd krijg ik dus de inlogpagina van Mijn T-Mobile te zien. Ik kan geen tv kijken met de online app. Wel op mijn tablet of IPhone met de Odido app. Ik ben op dit moment op vakantie in mijn camper en verblijf in België. Kan dat er iets mee te maken hebben?

Ik heb alles (Chromecast) opnieuw geïnstalleerd, alles geüpdatet. Op de bijgevoegde foto’s kun je de versie(s) zien van de verschillende apps. Ook heb ik alle apparaten verwijderd, zoals aangegeven. Als ik Odido app op Google Chromecast opzoek vind ik deze, zoals op een eerdere foto te zien, en gaat hij aan de gang met installeren. Er wordt wel aangegeven, dat de app nog niet is vrijgegeven en dat een gamepad noodzakelijk is ?? Als de app wordt geïnstalleerd krijg ik dus de inlogpagina van Mijn T-Mobile te zien. Ik kan geen tv kijken met de online app. Wel op mijn tablet of IPhone met de Odido app. Ik ben op dit moment op vakantie in mijn camper en verblijf in België. Kan dat er iets mee te maken hebben?

 

 

 

Reputatie 2

Op 29 mei as. komt Guidion langs voor de aansluiting van het glasvezel modem en de aansluiting van de televisie decoder. In mijn online omgeving zie ik ook nog geen (toekomstig) glasvezel en tv abonnement staan. Ook kan ik in de online klant omgeving nog geen thuis abonnement toevoegen. *Moderator edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic.*

Thuispakket met alle apparatuur heb ik reeds in mijn bezit.

Gaat dit goed, ben ik te vroeg en volgt dit nog? Of is er sprake van een bug in het systeem?

 

Groet Patrick

Reputatie 7
Badge +16

@TMTV Heb jij nog ideeën? Ik loop hier een beetje vast! 😅 

@rahagenaars Bedankt voor het delen van de screenshots. Het feit dat je in België bent, zou geen nadelig effect moeten hebben. Onze app is beschikbaar in de hele EU. Ik heb eerder het vermoeden dat de inlogcodes niet correct zijn. Kun je mij een privébericht sturen met daarin het TV-klantnummer en de TV-pincode die jij invoert? Dan check ik aan onze kant of dit overeenkomt met de inlogcodes die ik zie staan in het abonnement. Alvast bedankt!

Reageer