Soms komen ze vrijwel direct binnen zoals het hoort, maar sinds een paar weken vaak ook helemaal niet.
Een paar dagen geleden ging het weer goed, nadat het een tijdje niet gewerkt had, dus ik had goede hoop dat het probleem opgelost was, maar helaas ging het vandaag weer mis.
Aangezien andere sms'jes wel goed binnenkomen lijkt het een specifiek probleem met Paypal te zijn. Zij geven aan dat de sms'jes wel verstuurd worden en dat het probleem daarmee aan de ontvangende kant zouden moeten zitten (dus ergens bij T-Mobile).
Het zou fijn zijn als dit probleem verholpen zou kunnen worden 🙂
4-9-2018 om 11.50 opnieuw sms laten verzenden, wederom niet ontvangen.
probleem is dus niet opgelost !
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036855873715560448
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036856020335779840
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036856078879928320
Best gek dat t-mobile eerst geen idee heeft waarom de sms-en niet aankomen
mensen in dit topic zoet houdt
aangeeft dat het probleem in onderzoek is
lastig technisch, blabla,
En vervolgens na maanden meldt dat paypal niet betaald (maar blijkbaar voor de telefoon gesprekken wel?)
Dus eigenlijk weet t-mobile vanaf dag 1 van de oorzaak van het probleem maar durft zijn klanten niet te informeren ofzo ?
Eerst er gewoon keihard over liegen en nu gewoon doodzwijgen.
Daar komt nog bij dat het bij PayPal een tijdje niet mogelijk was om via een andere manier in te loggen, nu gelukkig wel weer (maar voor hoe lang)?
De medewerker van de PayPal helpdesk wist niets over hetgeen T-Mobile mij heeft getwitterd, maar zou dit intern wel aankaarten bij PayPal om uit te zoeken wat er van klopte. De medewerker wist mij wel te vertellen dat er geen problemen waren bij andere providers, ook niet bij providers die gebruik maken van het netwerk van T-Mobile.
Blijf het een vreemde zaak vinden. Als blijkt dat het probleem echt bij T-Mobile zit, dan is het de laatste contractverlenging geweest bij T-Mobile.
Maar daar leek weinig van iets mee aan de hand te zijn, kortom dacht ik aan het feit.. ja.. de browser, ik ben echt zo trouwe google chrome gebruiker, dus ik dacht laat ik Edge eens gaan gebruiken. En ja hoor de alternatieve manier werd ineens gewoon getoond.
Kortom, wil je telefonisch je code doorgeven, wellicht ff kijken of het niet aan je browser ligt.
Hopelijk help ik hier iemand mee uit het ongemak..
Beste T-Mobile, graag zie ik nu per ommegaande een antwoord op de vraag of het aangehaalde Twitterbericht correct is. Zo ja, staat deze praktijk vermeld in jullie 'kleine lettertjes'? Welke zaken blokkeren jullie nog meer zonder dat klanten daarom vragen?
Ervan uitgaande dat het bericht inderdaad klopt denk ik dat het nu toch echt de hoogste tijd begint te worden om hierin maar eens wat meer de aandacht op te gaan zoeken buiten dit forum. Immers, het lijkt me dat een breder publiek het recht heeft om op z'n minst op de hoogte te zijn van deze praktijken.
Bedankt voor de voorbeelden
Het werkt iig nog steeds niet.
Hi
De technische afdeling heeft inderdaad een aantal keer geprobeerd te bellen, helaas was je niet bereikbaar! Maar geen zorgen, we gaan uiteraard verder kijken. De netwerkspecialisten geven aan wanneer het nog steeds niet goed werkt, ook aan de kant van PayPal een onderzoek moet worden gestart. Is dit toevallig al gebeurd? Mocht dit niet geval zijn raden we je aan om contact op te nemen met PayPal. Op deze manier kunnen we verder kijken naar een oplossing! Laat je even weten of het is gelukt?
Ik ben ook 1x gebeld onder werktijd.
vandaag, 23:11 werkt het nog steeds niet.
Hi
Op 18 mei hebben ze jou inderdaad proberen te bellen! Het klopt ook dat het probleem nog niet is verholpen. Voor jou geldt het zelfde advies wat hierboven aan Huigiebaby is gegeven. De netwerkspecialisten geven aan wanneer het nog steeds niet goed werkt, ook aan de kant van PayPal een onderzoek moet worden gestart. Wanneer dit is gebeurt kunnen we het verder onderzoeken, Ik hoor het graag van je!
Hi T-Mobile. ook hier last van wat als ik dit topic lees inmiddels een hardnekkig probleem begint te worden. Paypal-codes komen in het geheel niet binnen. Wordt hier nog altijd aan gewerkt? Het begint knap vervelend te worden..
Hi
Goed dat je dit laat weten, dit zoeken we uiteraard graag voor je uit! Komt dit alleen voor bij PayPal of ervaar je dit ook met andere codes? Kun je mij drie voorbeelden geven van de exacte datum en tijdstippen waarop dit probleem voorkwam? Dan maken wij een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Nog steeds hetzelfde probleem.
Nu zegt Paypal het volgende:
"Om aan de nieuwe regelgeving te voldoen, wordt Sterke Klantauthenticatie (SCA) toegevoegd aan het PayPal-loginproces.
Dit wil zeggen dat wanneer je met PayPal inlogt of betaalt, het kan zijn dat je wordt gevraagd om een eenmalige code. Deze sturen we naar het telefoonnummer dat je hebt geregistreerd op je rekening.”
Zou wel handig zijn dat dit dan ook mogelijk is.
Tja, als Paypal daar zo prat op gaat zullen ze ook hun SMS provider erop aan moeten spreken dat het niet altijd bij hun klanten aankomt. Die partijen zitten vaak in het buitenland en proberen via allerlei (om)wegen de smsjes zo goedkoop mogelijk af te leveren. Er zit namelijk een kostencomponent aan vast, net als voor het afleveren van een telefoongesprek bij de bestemming.
De sms provider van Paypal kan dus eens een andere route kiezen of een trouble ticket proces opstarten naar de HUB partij wie zij weer ertussen hebben zitten om de smsjes naar mobiele netwerken af te leveren.
Hi
Goed dat je dit laat weten, dit zoeken we uiteraard graag voor je uit! Komt dit alleen voor bij PayPal of ervaar je dit ook met andere codes? Kun je mij drie voorbeelden geven van de exacte datum en tijdstippen waarop dit probleem voorkwam? Dan maken wij een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hi @Evy, excuus voor de late reactie. Het probleem leek zich in eerste instantie niet alleen te beperken tot Paypal, maar ook in ieder geval Twitter. SMSjes van Twitter lijken inmiddels echter weer goed te worden bezorgd.
Hierbij een aantal data / tijdstippen voor Paypal:
15-08-2020 +/- 20:15
08-09-2020: 12:57
08-09-2020: 13:00
De laatste twee pogingen zitten relatief kort op elkaar. Ik had in eerste instantie een betere spreiding van pogingen, maar can't seem to locate mijn aantekeningen daarvan. Hoe dan ook begint Paypal inmiddels om een (nog niet verplichte) verificatiecode te vragen bij inloggen, dus binnenkort kan ik vermoedelijk niet meer in mijn account.
Hi
Dankjewel voor de voorbeelden! Dit heb ik zojusit doorgezet naar onze specialisten. Zodra er meer informatie over is, nemen zij persoonlijk contact op met jou. Mocht je op dit moment nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!
Ik ook heb problemen met PayPal verificatie SMSes. Ik heb net nogmaals geprobeerd, nogsteeds geen geluk.
Tijdstippen: 18-09-2020 11:37 11:38 11:42
Hi
Zou je ons het volgende kunnen geven; 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen waarop dit probleem voorkwam en ook graag aangeven om welke diensten het gaat. Dan maken wij een case voor je aan en kunnen onze technische specialisten dit verder onderzoeken.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hey
The phone numbers are right at Google and Paypal. It was working before.
I can't change them to a temporary phone number because I can't log in without validating the OTP which is sent via SMS.
I tried to log in again on Paypal at 2024-06-10 17:13 but didn't get any SMS.
Hi
- Please check with PayPal and Google if they have an old phone number registered
- If they have the right phone number, please try to link a temporary phone number. Do you receive the verification texts then?
Does it still not work? Please send me 3 different examples of when you should've received the verification texts. Important: they must be max 3 days old. Then I will forward it to my colleagues of the technical department.
Date, time and name of the service (PayPal, Google, etc)
Hi there,
I'm facing this problem (07/06/2024 12:01) not only with Paypal but also with Google using an Iphone 12 Pro with iOS 17.5.1.
I see this issue is old. Has Odido fixed it? Is there any workaround?
Hi
Ik wil dit graag voor je doorzetten. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik een case voor je aanmaken.
Zelfde probleem hier,
2002-07-08 09:30 geen sms ontvangen van Paypal (en dit is afgelopen jaar nog nooit gelukt)
Ik krijg al maanden geen SMS van PayPal binnen op mijn telefoon. Ik heb echt van alles geprobeerd maar het werkt gewoon voor geen meter!!
Ik kan mijn mobiele telefoonnummer niet eens bevestigen voor 2-trapsverificatie. Het probleem is dat de SMS verstuurd door PayPal niet aankomt op mijn telefoon.
- Alle overige SMS ontvangen (van andere bedrijven incl. T-mobile zelf) werkt gewoon goed;
- Andere telefoon (partner) ingesteld bij PayPal. SMS van PayPal komt gewoon aan;
- Mijn simkaart in iPhone van partner (SMS van PayPal komt niet aan)
- Simkaart van partner in mijn iPhone gehad en sms van PayPal komt aan
-T-mobile gebeld en naar T-mobile shop geweest. Alle mogelijke blokkades laten verwijderen. SMS van PayPal komt niet aan.
Ik heb een iPhone 11 met nieuwste updates en met een abbo van T-mobile (en volledig bereik). Ben al klant met dit nummer vanaf het Orange tijdperk...
@#$&@# BIZAR!!!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.