Beantwoord

Overstap vandaag, geen eSIM & geen product

  • 28 March 2024
  • 10 reacties
  • 75 Bekeken

Beste Odido,

Vandaag gaat mijn Odido abonnement in met nummerbehoud. Mijn oude sim kaart van vorige provider werkt niet.

Ik had de esim al gedownload, maar die werktte niet. Ik heb de esim vervolgens verwijderd met de intentie om hem te herinstalleren, maar dat lukt niet. Achteraf zie ik dat de esim maar 1 keer gedownload kan worden.

Nu is het probleem dat ik op mijn odido account geen abonnement heb staan. Ik kan die niet toevoegen omdat ik geen esim heb. Ik kan geen contact met support opnemen omdat ik niet kan bellen en ik ben niet in de mogelijkheid om naar een winkel te gaan.

Hoe kan ik een nieuwe esim QR code krijgen?

Groetjes,

Ronald Hecker

icon

Beste antwoord door soepkip67 28 March 2024, 11:29

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Heckerman ,

Welkom op de community, dit is niet zoals je het voorgesteld had. Het klopt dat er wat technische problemen zijn met de esim.
Wil je, je klantnummer invullen in je profiel? Dat kan een moderator je makkelijker op weg helpen.
Ze hebben mij ook geholpen bij de esim, dus het gaat vast goed komen.😉
De moderatoren reageren hier vanzelf, dit gebeurt op volgorde van binnen komst

Ik kan mijn klantnummer niet vinden. Ik heb nog geen rekening gehad en ik kan hem niet in mijn profiel vinden. Verder zie ik niet direct welk nummer in mijn contract mijn klantnummer is.

Reputatie 7
Badge +7

Ik kan mijn klantnummer niet vinden. Ik heb nog geen rekening gehad en ik kan hem niet in mijn profiel vinden. Verder zie ik niet direct welk nummer in mijn contract mijn klantnummer is.

Heb je al wel aan Odido account aangemaakt? Daar staan al je gegevens in. Daarna kan je het klantnummer hier in je profiel zetten
Hier de link voor het aanmaken van een Odido accont:
Hoe registreer ik me voor mijn odido

Ik heb een account, maar ik kan geen klantnummer daarop vinden. Mijn contract is daar niet aan toegevoegd. Ik kan hem ook niet toevoegen omdat ik geen simkaart heb.

Overigens @soepkip67 bedankt voor je hulp ;)

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een account, maar ik kan geen klantnummer daarop vinden. Mijn contract is daar niet aan toegevoegd. Ik kan hem ook niet toevoegen omdat ik geen simkaart heb.

Hallo @Heckerman ,
De gegevens staan ook niet in je account via de webversie, dus niet in de app, maar via je webbrowser, daar zouden al je gegevens moeten staan

Staan alleen maar beveiligingsgegevens. Ik gok dat de klantnummer gegevens pas komen wanneer een contract gekoppeld is.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Heckerman, van harte welkom op de Community! Ik kan je op e-mailadres ook niet vinden. Zet daarom even je 06-nummer in je profiel. Kan onder het kopje Klantnummer. Als je het me laat weten als je dit hebt gedaan, kijk ik graag direct met je mee! 😄

@Marciano van Odido 

Goede morgen,

Ik zie dat ik een ander email adres heb gebruikt per ongelijk. 06 is toegevoegd. Email adres voor abonnement is gerelateerd aan mijn gebruikersnaam hier. Het zal wel duidelijk zijn als je het ziet.

 

Groetjes,

 

Ronald

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Ronald, geen probleem en bedankt voor het invullen van je 06-nummer! Door het verwijderen van de eSIM gaat het nu wat lastig. Maar geen probleem, we hebben opties om je snel weer online te krijgen. Ik kan zelf geen eSIM voor je bestellen, omdat deze dan alsnog opgehaald moet worden in Mijn Odido, maar omdat je geen toegang hebt, lukt dit niet. We hebben we 2 alternatieven:

  • De snelste manier is om in 1 van onze winkels een nieuwe eSIM te bestellen. Deze kan je hier direct scannen en activeren. Mijn collega's in de winkel kunnen je hierbij helpen
  • Een tweede optie is dat ik een fysieke simkaart voor je bestel. Echter duurt het max. 3 werkdagen voordat je deze thuis ontvangt. Hiermee krijg je dan weer toegang om je abonnement toe te voegen in Mijn Odido. Vervolgens kan je dan alsnog een eSIM bestellen. 

Heb je heel toevallig een Odido winkel in de buurt? Dan weet je zeker dat je direct met een actieve sim naar buiten loopt. Zo niet, dan duurt het iets langer, maar daar help ik je ook graag mee! Laat je het me weten?

Reageer