Beantwoord

Oppo Reno 10 5G

  • 10 April 2024
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo ik heb een vraagje mijn zus heeft een Oppo Reno 10 maar ze heeft problemen met de wifi waar kan het aan liggen? Ligt het aan haar toestel of ligt het ergens anders aan? Als iemand weet waar het aan kan liggen hoor ik het graag 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 10 April 2024, 10:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Richard1993, welkom op onze Community! Wat leuk dat ze over de Oppo Reno 10 beschikt, goed toestel! Wat voor problemen heeft ze precies met de Wi-Fi? Lukt het bijvoorbeeld niet om verbinding te maken met het Wi-Fi netwerk? Heeft ze dat alleen met haar toestel of kunnen andere apparaten ook geen verbinding maken met de router? Staat alles voor de router goed ingesteld en werkt deze naar behoren? Zou ze voor me kunnen checken of de software van haar toestel up-to-date is? Daarnaast kan ze ook de netwerkinstellingen van haar toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. 

Als je iets meer kunt vertellen wat er precies aan de hand is, kan ik jou/haar nog gerichter helpen! 😄

Goedemorgen @Richard1993, welkom op onze Community! Wat leuk dat ze over de Oppo Reno 10 beschikt, goed toestel! Wat voor problemen heeft ze precies met de Wi-Fi? Lukt het bijvoorbeeld niet om verbinding te maken met het Wi-Fi netwerk? Heeft ze dat alleen met haar toestel of kunnen andere apparaten ook geen verbinding maken met de router? Staat alles voor de router goed ingesteld en werkt deze naar behoren? Zou ze voor me kunnen checken of de software van haar toestel up-to-date is? Daarnaast kan ze ook de netwerkinstellingen van haar toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. 

Als je iets meer kunt vertellen wat er precies aan de hand is, kan ik jou/haar nog gerichter helpen! 😄

Ze had het ook heel erg met haar vorige toestel en daar was ook alles up to date net zoals op de Oppo Reno de router is correct aangesloten

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Richard1993 

Welke router heb je?

Werkt het internet wel en hebben andere apparaten geen problemen met verbinden?

Hallo @Richard1993 

Welke router heb je?

Werkt het internet wel en hebben andere apparaten geen problemen met verbinden?

Ik heb een router van Ziggo een zwarte ik heb geen problemen met de verbinding via me telefoon en tablet maar me zus wel die ervaart continu een zwak signaal via haar mobiel 

Reputatie 7
Badge +15

@Richard1993 

Indien je internet voor thuis hebt van Ziggo dan kan je hierover het beste een topic aanmaken op de Ziggo community of misschien bellen met de klantenservice.

Reageer