Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel netwerk na iphone update

  • 25 February 2024
  • 7 reacties
  • 473 Bekeken

Na een update van mijn iPhone naar IOS 17.3.1 geen mobiel netwerk meer op zaterdag ochtend. (Esim)

Heb met Apple support gesproken en gekeken hun zeggen dat dit vaker voorkomt met Odido! nu kan ik alleen nergens meer op inloggen waar je een sms code voor ontvangt. 

mooier wordt nog dat ik geen contact met Odido kan leggen, ik kan niet bellen en de chat verwijst me steeds naar jullie telefoonnummer. Inloggen op mijn Odido account is momenteel ook onmogelijk want dat sms komt kan niet binnen komen. 

DIT MOET VANDAAG NOG WORDEN OPGELOST want ik ben nu niet meer bereikbaar voor mijn klanten en dat kost omzet en klant vertrouwen…..

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Voorschoten532 

Iemand anders op de community gaf aan dat na het updaten van zijn iPhone zijn eSIM er niet meer was. Kun je eens kijken of dit ook het geval is bij jou? Anders kan je eens kijken of het resetten van de netwerkinstellingen helpt.

Hoi waqqas, 

de eSIM was nog wel aanwezig. ik heb al meerdere dingen geprobeerd.

  • telefoon aan / uit 
  • netwerk instellingen gereset
  • nieuwe eSIM geprobeerd te installeren
  • telefoon naar fabrieksinstellingen 
  • nieuwe eSIM 

dit allemaal te vergeefs. Apple support geeft aan dat het iets te maken heeft met wat security protocollen van de update en dat Odido dit niet aan hun zijde heeft geactiveerd. 
 

ik zit momenteel in de Apple Store om te kijken of het probleem niet in de telefoon zit. Voordat ik naar een Odido shop ga! 

Het probleem blijkt in de telefoon te zitten deze wordt nu vervangen. 
 

Fijn dat we tegenwoordig zelf bijna geen diagnoses meer kunnen stellen. 
 

 

Sinds update 17.5.1 slaat elke keer mobiel netwerk er uit.

Alles al geprobeerd, apple store welke telefoon hebben gecheckt, odido store nieuwe sym laten plaatsen echter zonder resultaat. Resetten, etc herstel netwerk helpt ook niet. 

Sinds update 17.5.1 slaat elke keer mobiel netwerk er uit.

Alles al geprobeerd, apple store welke telefoon hebben gecheckt, odido store nieuwe sym laten plaatsen echter zonder resultaat. Resetten, etc herstel netwerk helpt ook niet. 

Apple security protocollen van de update en dat Odido dit niet aan hun zijde heeft geactiveerd. is dit het probleem en kan dit opgelost worden?

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Wilgen71, welkom op onze Community! Als je voor de rest alles hebt geprobeerd (ook met een nieuwe simkaart) dan ligt het aan je toestel. Je kunt hiervoor bij Apple terecht. Zo te lezen was dat hierboven ook het geval. Zij kunnen je hierbij helpen!

Hallo @Wilgen71, welkom op onze Community! Als je voor de rest alles hebt geprobeerd (ook met een nieuwe simkaart) dan ligt het aan je toestel. Je kunt hiervoor bij Apple terecht. Zo te lezen was dat hierboven ook het geval. Zij kunnen je hierbij helpen!

kastje naar de muur dus

Reageer