Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Nu ben ik ook altijd super gehyped over de nieuwste iPhone en heb ik ook dit jaar weer de nieuwe iPhone besteld, maar mensen, vergeet niet dat het maar een telefoon is. 
1 of 2 dagen/weken na de release dag je telefoon ontvangen is niet het einde van de wereld. 


Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 


Hi @Saad El Doori 

We proberen de verkoop van toestellen natuurlijk altijd zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarin leren we ook van eerdere releases. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor een release van een iPhone, waarvan ook wij weten dat het doorgaans bestempeld kan worden als een 'drukbezochte release'. Weet dat we er dus alles aan doen om het morgen in goede banen te leiden.


Where can I find the purchase link of iphone 13??? I've been trying to find it for 39 minutes and still can't find where to buy an iphone13!!


Nu ben ik ook altijd super gehyped over de nieuwste iPhone en heb ik ook dit jaar weer de nieuwe iPhone besteld, maar mensen, vergeet niet dat het maar een telefoon is. 
1 of 2 dagen/weken na de release dag je telefoon ontvangen is niet het einde van de wereld. 

Helemaal eens, maar het is ieder jaar wel een leuke sport om de iPhone zo snel mogelijk te hebben! De stress en alles erom heen, heerlijk :) 


Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 


Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…


Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 


Net telefoontje van de T-Mobile shop dat ik mijn 13 pro 256GB Sierra Blue morgen in de winkel mag ophalen! Maandag besteld.


Net belletje vanuit t mobile winkel dat ik hem morgen kan komen ophalen. Heb door een foutieve geannuleerde bestelling om 14:00 vrijdag uiteindelijk pas later in de avond besteld (wel vrijdag). Kan alsnog mn 128 gb pro max sierra blue morgen ophalen (winkel Breda)


Hi allemaal,

De levertijden van de verschillende iPhones zijn vanochtend aangepast, dus voor de actuele stand van zaken kun je naar het topic gaan van jouw bestelde iPhone om te kijken of en wat de verwachte levertijd is.

We houden deze levertijden ook continu bij, dus als er iets verandert dan zie je dat daar als eerste. Berichten over jouw bestelling kun je ook het beste in het topic vande door jou bestelde iPhone plaatsen.

Voor nu in ieder geval een fijne vrijdag! 


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 


@David 

Bedankt voor je bericht, er staat inderdaad vanaf de 24e en hoe eerder je deze besteld hoe eerder je hem hebt. Duidelijk, 

ik heb de 17e omstreeks 14:02 op de bestelknop geduwd  , aanvraag mail om 14:04 binnen bevestiging van verwerking om 15:03.

nu heb ik blijkbaar een heel populair model gekozen waarbij binnen die tijd al meer mensen voor mij waren dan dat jullie binnen gekregen hebben , en dan ga ik er maar even uit dat jullie pas op de dag zelf zien hoeveel jullie er binnen krijgen , anders lijkt mij dat je al eerder zou kunnen communiceren dat als je later dan … besteld hebt de levertijd later gaat worden. 
 

De hele verwachting was tot afgelopen vrijdag dat ik dus wel ergens bij de eerste uitleveringen zou zitten en en dat werd enigszins bevestigd door een klantenservice medewerker waarmee ik later belde omdat er dus een fout op de bestelstatus pagina staat onder het kopje betalen dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn. Wat je al wel onzeker maakt of het bestellen goed gegaan is. 

Maar ik ging er al vanuit dat het best wel volgende week zou kunnen zijn

Echter wijzigt dan de op de dag van eerste uitlevering de levertijd van vanaf 24e naar twee tot drie weken later. En dat is dan toch wel ineens wat langer.

En wat mij dan stoort is dat als je nu op de website kijkt bij dat specifieke model dat er ook staat twee tot drie weken. M.a.w dat geeft dus de verwachting dat als ik nu zou bestellen ik net zo lang zou moeten wachten als dat mij nu wordt medegedeeld dat ik moet wachten terwijl ik een week eerder besteld heb. 

Dat betekent dus, of jullie krijgen binnen 2-3 weken zoveel iPhones binnen dat jullie iedereen dan kunnen blij maken , of dat mensen die nu bestellen gaan horen dat het misschien nog wel eens langer zou kunnen duren dan wat nu aangegeven staat. 
het geeft in ieder geval geen echte duidelijkheid. 

Ik ga er niet dood aan als ik niet meteen een andere telefoon heb , en ik weet dat jullie ook gebonden zijn aan wat jullie geleverd krijgen.

Maar het zou wel fijn zijn als je meer persoonlijk zou weten waar je aan toe bent met je bestelling dan nu. Zodat mensen daar rekening mee kunnen houden in hun planning en misschien geen valse hoop krijgen of de afweging kunnen maken toch maar ergens anders of iets anders te bestellen.  

Bovendien berichten van mensen dat ze eerder exact het zelfde model besteld hebben als iemand anders en die pas later geleverd krijgen  doet men laten twijfelen aan “het” lijstje. Hoewel ik de info uit die berichten natuurlijk niet kan verifiëren.

In ieder geval bedankt voor het lezen! En een fijne dag nog.


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.


Beste, 

Het is elk jaar weer extreem druk bij het bestellen om 14:00. Zijn er al voorzorgsmaatregelen genomen om dit beter te laten verlopen (elektronische wachtrij, etc.)? Bij de release van de iPhone 11 & 12 series was het namelijk zo dat de site helemaal platviel en het een hel was om te bestellen. 

Ik hoor graag van u.


Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 


De telefonische klantenservice ziet de iphone al sinds 14.00 niet als selecteerbare optie.. Wat een schandaal dit..

 

Andere mensen in de omgeving hebben al besteld + bevestigd gekregen (Vodafone). De t-mobiel telefonische klantenservice heeft zojuist mn nr genoteerd om terug te bellen omdat ze het ook neit meer zag zitten om mij meer dan 45min aan de lijn te laten wachten.


Ik ben jaloers op jullie dat het is gelukt. Ik zit al meer dan drie kwartier te refreshen en zie nog nergens hoe ik hem kan bestellen, terwijl ik hem bij Apple zelf in mijn winkelmandje kan doen 😢 

probeer via je mobiel. Daar lukte het mij direct, terwijl het op de laptop NIET lukte...


Inmiddels de officiële bevestigings mail gehad :D


Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!


@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

volgens de vriendelijke mevrouw van de klantenservice is in ieder geval bij mij de bestelling ook niet geannuleerd en is het waarschijnlijk een fout in de melding van de bestelstatus pagina want alles staat verder goed in het systeem. ze gaat het doorgeven om te kijken of er iets aan de pagina gedaan kan worden. 

 


Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 


Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Prima! Helemaal duidelijk, dankjewel :)


Reageer