Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?


As soon as my contracts with this company are over I’m done with them 


Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Mocht je problemen hebben, ga dan naar de winkel. Daar kunnen ze het voor je oplossen.


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.


@Ultimation 

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt 

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7 

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 


@Ultimation

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

David I made plans on the assumption that I would have my phone in time as that was what I was told by you. Now I’m told I need to wait weeks? Of course I am upset. I wish you were informing people correctly and not blatantly lie to get the sales


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 

Or maybe when your phone has died on you for example ..


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Wat je zegt klopt merendeels ook, echter als een bedrijf informatie verschaft waarvan deze weet dat het verwachtingen schept, dan heb je het over een indirecte SLA (Service Level Agreement) die je aangaat met je klant. Er is onvoldoende gemanaged op de verwachtingen waardoor de klant misgeinformeerd is en er zijn sommige klanten die om specifieke redenen de dupe zijn nu zoals de andere klant die uitgelegd had dat hij/zij rekende op de tijdige, geschepte belofte, levering van het toestel vóór zijn/haar reis.

Meeste klanten vinden wachten geen probleem zolang ze maar tijdig en transparant zijn ingelicht en hun verwachtingen juist gemanaged worden wat dus hier finaal fout is gegaan. Wel jammer, we leven in 2021 en veel bedrijven hebben nog steeds niet de kennis en kunnen voor een degelijk verwachtingsmanagement.


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!


@David 

Bedankt voor je bericht, er staat inderdaad vanaf de 24e en hoe eerder je deze besteld hoe eerder je hem hebt. Duidelijk, 

ik heb de 17e omstreeks 14:02 op de bestelknop geduwd  , aanvraag mail om 14:04 binnen bevestiging van verwerking om 15:03.

nu heb ik blijkbaar een heel populair model gekozen waarbij binnen die tijd al meer mensen voor mij waren dan dat jullie binnen gekregen hebben , en dan ga ik er maar even uit dat jullie pas op de dag zelf zien hoeveel jullie er binnen krijgen , anders lijkt mij dat je al eerder zou kunnen communiceren dat als je later dan … besteld hebt de levertijd later gaat worden. 
 

De hele verwachting was tot afgelopen vrijdag dat ik dus wel ergens bij de eerste uitleveringen zou zitten en en dat werd enigszins bevestigd door een klantenservice medewerker waarmee ik later belde omdat er dus een fout op de bestelstatus pagina staat onder het kopje betalen dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn. Wat je al wel onzeker maakt of het bestellen goed gegaan is. 

Maar ik ging er al vanuit dat het best wel volgende week zou kunnen zijn

Echter wijzigt dan de op de dag van eerste uitlevering de levertijd van vanaf 24e naar twee tot drie weken later. En dat is dan toch wel ineens wat langer.

En wat mij dan stoort is dat als je nu op de website kijkt bij dat specifieke model dat er ook staat twee tot drie weken. M.a.w dat geeft dus de verwachting dat als ik nu zou bestellen ik net zo lang zou moeten wachten als dat mij nu wordt medegedeeld dat ik moet wachten terwijl ik een week eerder besteld heb. 

Dat betekent dus, of jullie krijgen binnen 2-3 weken zoveel iPhones binnen dat jullie iedereen dan kunnen blij maken , of dat mensen die nu bestellen gaan horen dat het misschien nog wel eens langer zou kunnen duren dan wat nu aangegeven staat. 
het geeft in ieder geval geen echte duidelijkheid. 

Ik ga er niet dood aan als ik niet meteen een andere telefoon heb , en ik weet dat jullie ook gebonden zijn aan wat jullie geleverd krijgen.

Maar het zou wel fijn zijn als je meer persoonlijk zou weten waar je aan toe bent met je bestelling dan nu. Zodat mensen daar rekening mee kunnen houden in hun planning en misschien geen valse hoop krijgen of de afweging kunnen maken toch maar ergens anders of iets anders te bestellen.  

Bovendien berichten van mensen dat ze eerder exact het zelfde model besteld hebben als iemand anders en die pas later geleverd krijgen  doet men laten twijfelen aan “het” lijstje. Hoewel ik de info uit die berichten natuurlijk niet kan verifiëren.

In ieder geval bedankt voor het lezen! En een fijne dag nog.


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.


heb mijn iphone 13 pro max zwart/grijs vorige week maandag besteld (20 september) en alleen een mailtje gekregen van bestelling bevestigt, bij de leveringstijden staat alleen verkrijgbaar vanaf 24 september maar dat is als je hem heb besteld op 17 september, iemand een iedee vanaf wanneer de volgende lading word verzonden? 


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.

@David this is just unacceptable. I wish I hadn’t entered a contract with you. I have my internet and two mobile phones with you and I seriously can’t wait for these contracts to expire so I can find a better company that values its customers.


@Nayardt 

I’m quite sorry to read that my colleague has given you guarantees that we can never give. Like I stated earlier, we’re dependent on stock from Apple and also on the volume and frequency of the deliveries that they’re sending us. That’s why (on this Community) we’re always sticking to the delivery dates that we know have been verified and that’s also why we’ll not make any promises on when someone will receive their phone. 

I wish I could speed up the process for you, so you could take the phone with you, but unfortunately it’s a waiting game right now. If you have any other questions, feel free to ask.

@TigoKok1 

Ik heb geen informatie voor je wanneer de volgende levering of update er zal zijn, maar zodra wij meer informatie hebben delen we dat direct in de desbetreffende levertijdentopics.


Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 


Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

I wish I could do that too!! Gutted that I have a contract with them


Wanneer kan ik mijn telefoon ophalen?


@hasandilek 

Ik zie in ons systeem dat je een iPhone 13 Pro Max hebt besteld, dus dan kun je in dit topic de actuele levertijden terugvinden. Als je vragen over je bestelling hebt kun je die ook gelijk in dat topic stellen.


Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

Dank voor de tip, ik ga dit ook doen. 

Echt ontzettend misleidend om vrolijk “vanaf 24 september” in het groen overal bij te zetten om vervolgens het 2 tot 3 weken te laten duren. 3 juni 2038 is ook “vanaf 24 september”. Misleidend en teleurstellend, verder namelijk wel tevreden met t-mobile.


Goedemiddag lezers,

In de levertijdentopics zijn de tabellen zojuist weer aangepast met de meest actuele informatie over de levertijden. 

Wanneer we weer een nieuwe update te delen hebben, zetten we deze gelijk weer online in de desbetreffende topics! :thumbsup:


iPhone 13 Pro Zwart 256GB op 20 September besteld. Vrienden van mij hebben hem de 24e besteld (ook bij T-Mobile en dezelfde kleur en GB) en hebben hem al binnen. Ik zit nogsteeds te wachten en ik zie dat als je de iPhone haalt bij Belsimpel je 'm binnen 4 dagen binnen hebt. Ik vind het te bizar voor woorden dat ik 1-4 weken moet wachten op m'n nieuwe telefoon terwijl ik 'm ergens anders binnen 4 dagen kan krijgen…...


iPhone 13 Pro Zwart 256GB op 20 September besteld. Vrienden van mij hebben hem de 24e besteld (ook bij T-Mobile en dezelfde kleur en GB) en hebben hem al binnen. Ik zit nogsteeds te wachten en ik zie dat als je de iPhone haalt bij Belsimpel je 'm binnen 4 dagen binnen hebt. Ik vind het te bizar voor woorden dat ik 1-4 weken moet wachten op m'n nieuwe telefoon terwijl ik 'm ergens anders binnen 4 dagen kan krijgen…...

Helemaal mee eens. Moet je deze eens zien, ik wacht al week op mijn mobiel en volgens de tabel zou ik zeker nog een week kunnen wachten intussen bij belsimpel kan ik het al morgen hebben van T-Mobile notabene: 

Ik ga straks even bellen met belsimpel. Als ik mijn mobiel vandaag niet krijg dan annuleer ik bij t-mobile en heb ik morgen mijn iPhone wel gewoon binnen. Dit is te belachelijk voor woorden. 

@David ik vind dat je best mag klagen bij je managers en antwoorden moet zoeken voor ons want dit kan echt niet hoor.


@qdengler @AltVas 

Zoals ook in het andere topic aangegeven:

Wij hebben geen inzicht in de leveringen, voorraad en andere informatie van Belsimpel, dus ik kan niet zeggen waarom zij deze levertijden kunnen hanteren.

Als je daar meer informatie over wilt hebben dan kun je het beste direct contact met Belsimpel opnemen.

Mochten er vragen voor ons zijn, let us know!


 @David

De vraag luidt: Hoe kan het dat ik via Belsimpel WEL mijn iPhone the volgende dag van T-Mobile kan ontvangen maar van T-Mobile zelf, waar ik pre-order van 17 september, nog steeds niets heb?

Tweede vraag is: Hoe kan het dat de klantenservice geen flauw idee heeft wanneer de leveringen zijn en hoeveel de units? Terwijl blijkbaar bij andere partijen dat wel geregeld is?

"Geen idee" vind ik geen valide antwoord. Gezien de aantallen klanten die al vertrokken zijn dankzij dit, ben ik dus niet de enige...


Reageer