Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…


Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same here …


Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Ben je een vaste klant van AMP dan? En je hebt de optie voor een gratis bezorging maar je wil hem graag eerder dan de eerste gratis mogelijkheid aan die keuze zit een gevolg die wil je niet accepteren. 
ik heb niet eens de optie voor zaterdag leveren omdat de capaciteit waarschijnlijk al is bereikt, ik zou graag die 9,95 betalen.


Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 


Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 


Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…


Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Thanks voor de tip, alleen is dat op mijn werk wat lastig met een portier, slagbomen etc. Ik betaal lekker een tientje en misschien dat T-Mobile nog zo vriendelijk is om iets te compenseren. Veel plezier met het nieuwe speeltje, al zal het gewoon weer een iPhone zijn ;-)


Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Jaa same, net mailtje gehad. Eerste mogelijkheid was dinsdag 😓. Beetje teleurstellend. Had hem om 14.10 gekocht. 


Ik heb nog geen mail of SMS van AMP mogen ontvangen.. Vrijdag om 14:03 een Pro 256GB besteld.


14:03 bestelling geregeld vrijdag, netjes betaald.

20:00 vandaag sms van tmobile

21:00 mail van AMP. Eerste aflevering mogelijk vanaf maandag 27 

ik wist dat ik had moeten kiezen voor ophalen in de winkel..Gelukkig is afleveren op maandag dan weer wel gratis..


Ik heb vrijdag besteld 14:01 bevestiging gehad om 14:04. Bezorging dinsdag pas. Gaat om Iphone 13 Pro Max 128gb. 9,99€ bijbetalen


Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Hier hetzelfde. Dus alle mensen die een Pro Max hebben besteld lagen onderop de stapel. Belachelijk


Wat heb ik spijt dat ik mijn contract in april verlengd heb. 
Ik dacht dat ik daarna nog kon overstappen. 
Heb de iPhone 13 Pro Max 512GB Sierra Blue besteld om 14:00 uur bij KPN en dacht dat ik met SIM only abonnement bij T-Mobile kan overstappen met nummerbehoud. (Op internet stond dat ik 1 maand van te voren moest het opzeggen bij T-Mobile) Dus niet ! 
Pas rond 16:30 heb ik de iPhone geannuleerd bij KPN en heb hetzelfde besteld bij T-Mobile met de verwachting dat deze zoals op website stond op vrijdag 24e nog bezorgd wordt. Zelfs zaterdag heb ik het bij een winkel gevraagd en hij zei dat ik het a.s. vrijdag of zaterdag kan verwachten. 

Maar als ik nu de reacties lees dat mensen die om 14:00 uur besteld hebben, krijgen het pas op dinsdag, dan moet ik mijne de week daarna verwachten. Ik heb niet eens een mail gehad dat mijn bestelling (512GB) binnen is. Heel erg teleurgesteld. 
 


Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 


Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 


Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?

14:03 op vrijdag 


Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Same here


Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.


Is er al iemand hier die een SMS heeft gehad die een iPhone 13 mini heeft besteld zoals ik?


Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 


Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 


Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Ik heb gisteren wel al een afspraak kunnen maken voor aflevering morgen en woon in Amsterdam. Ik denk dat het model/opslag gebonden is? Ik had de iPhone 13 Pro 128GB (Blauwe) besteld

 

ps: ik had afgelopen vrijdag om 15:43 besteld. 


Reageer