Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 


@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

But most of people got that SMS , as I see here in comments . But I dont have , 2 days waiting and nothing 😭 


No one has received an SMS yet to say their iPhone is ready to pick up. Those mentioned earlier are to the stores to check status and hearing back they still have to wait. Deep Breath. Relax. 😇


Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!


Dan zal het wel goed komen 🙂 BIj mij gaat het om een 13 Pro Max 256GB Grafiet


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Same here.  Net mail gehad, vrijdag is blijkbaar NIET beschikbaar en zaterdag is 9,95. Plus een melding erbij dat ze ervoor moeten omrijden, slecht voor milieu enz enz.

jammer

 

 


Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 


Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Hier hetzelfde. Dus alle mensen die een Pro Max hebben besteld lagen onderop de stapel. Belachelijk


Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 


Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Haha! Als ik nu niet was gebeld, had ik me eigen voorgenomen rond 17u te bellen of ze al wat meer wisten over de levering. 
misschien ze nog even de kans geven om te bellen.. Ik weet dat ik de eerste was die in deze shop bestelde, misschien dat ik daarom ook zo vroeg werd gebeld..

Haha ja ik woon in Hoorn dus niet een al te grote stad (dus hoop dat ik bij de eerste ronde zit). heb rond 15:30 bestelt. Hopelijk bellen ze mij vandaag en anders bel ik aan het einde van de dag wel :) 


Goedemiddag. Wellicht lukt het anderen nu ook, ik heb mijn bezorgafspraak alsnog naar morgen kunnen wijzigen ipv dinsdag. Gewoon online de bezorgafspraak wijzigen en vrijdag staat er nu wel tussen. 


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Meestal zijn komen ze nu ongeveer binnen en als het rustig is wordt er gebeld.


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Ik moet nog afwachten :(


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P

Zojuist gebeld door T mobile kan de telefoon morgen halen 


Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D


Ik denk niet dat die verzendbevestiging nog gaat komen vanavond.. En dat nadat ik binnen een uur besteld had. :confused:


Tijdvak ontvangen voor iPhone 13 mini!! Meteen tussen 8 en 10 wordt ie al bezorgd! 🙌


Tijdvak ontvangen voor iPhone 13 mini!! Meteen tussen 8 en 10 wordt ie al bezorgd! 🙌

Hoop dat die bevalt! Vandaag een “klacht” gestuurd dat ik gewoon erg teleurgesteld was. Er is meteen door T Mobile een iPhone verstuurd die ik begin volgende week kan verwachten!


As soon as my contracts with this company are over I’m done with them 


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.


@Ultimation

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 

David I made plans on the assumption that I would have my phone in time as that was what I was told by you. Now I’m told I need to wait weeks? Of course I am upset. I wish you were informing people correctly and not blatantly lie to get the sales


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

What you are saying makes sense. But it’s not always just impatience. For instance I booked tickets in a few days to go to my home in another country to see my mother 🤣 of all people. She needs a new phone so I was planning on giving her mine. But now I am told I won’t have the new one in time so I would be left without a phone. 

Or maybe when your phone has died on you for example ..


Reageer