Skip to main content
Sticky

[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

  • 27 February 2024
  • 35 reacties
  • 850 Bekeken
[Onderzoek] Mijn Odido app: help ons bugs te vinden

Neem een kijkje in je Mijn Odido app en zie waar je tegenaan loopt. Schrijf dit op en help ons zoveel mogelijk bugs te vinden.

 

Wij zijn de Mijn Odido app aan het analyseren om te verbeteren waar mogelijk. Zie je een bug, kom je een foutje tegen of vind je dat iets beter, duidelijker of makkelijker kan? Geef het hieronder aan in een reactie en deel meteen de volgende info: telefoontype en product-combinatie (Odido Internet + TV in combinatie met Ben of Simpel Mobiel of Tele2 vast Internet + Odido/Ben/Simpel Mobiel).

 

Voeg zoveel mogelijk informatie toe en deel screenshots als dat kan. Wij gaan kijken hoe we deze verbeteringen dan kunnen uitvoeren zodat jullie een zo geoptimaliseerd mogelijke app in gebruik kunnen nemen. Het helpt als je de laatste versie van de app hebt geïnstalleerd. Alvast enorm bedankt!

 

P.s. We waarderen jullie hulp natuurlijk enorm, daarom hebben we voor degene die de best gevonden bug vindt, een leuk bedankje! 🎁

 

DISCLAIMER: Zorg er alsjeblieft voor dat alle eventuele persoonsgegevens of andersoortige privacygevoelige informatie verwijderd/vervaagd is in je screenshots. Zo zorgen we samen voor een nog veiligere online omgeving.

 

 

35 reacties

Reputatie 6
Badge +7

 Hallo @Wizfinger dank voor je feedback! Ik heb voor de feedback over de app navraag gedaan bij een collega die in het bezit is van een iPhone en zij gaf aan dat het gewoon werkt. Om er zeker van te zijn: gaat het om feedback indienen over onze app in de AppStore? Deze werkt namelijk gewoon wel! Zou je anders even je toestel opnieuw willen opstarten en/of uit- en weer in willen loggen uit de AppStore? 

Voor het verhaal voor het activeren van je eSIM via IDIN, dat kan best kloppen. We raden aan om het via een browser te doen, omdat je internetbankieren app je automatisch na de controle doorverwijst naar een browser. Als je de activatie in de app doet, wordt je niet meteen automatisch doorverwezen naar de app, omdat dit meestal naar een browser is. Hier kunnen we op dit moment niet veel in betekenen, maar ik ga dit zeker voor je doorzetten, in de hoop dat het aangepast kan worden. Maar weet dat je dit het beste via een browser kunt uitvoeren, zodat je altijd goed wordt doorverwezen en de activatie voltooid kan worden! 

Reputatie 7
Badge +3

@Waqqas Super, dank je wel! Ik heb het gelijk doorgegeven.

Reputatie 1

@Pharwin van Odido ja inderdaad de feedback doet het nu weer in de app.

Reputatie 1

Als je in de iOS app de 2FA wilt veranderen naar een authenticator app, dan krijg je twee knoppen te zien van de App Store en Google Play store waarin je een authenticator app kan vinden.

Als je op de App Store knop tikt, dan wordt echter de “Apple Store” app geopend (de winkel app van Apple waar je computers kan kopen). In deze store zijn geen apps aanwezig.

Het zou de “App Store” app moeten zijn die wordt geopend.

Reputatie 2

Niet echt een specifieke bug, maar de navigatie en menustructuur kan soms nogal wat rommelig/onlogisch  zijn. En opeens ben je uitgelogd en ben je weer op de algemene pagina terecht gekomen. Mijn Odido zou iets meer gescheiden kunnen worden als echte eigen digitale persoonlijke omgeving.

Status glasvezel aanleg in de Odido app geef verschillende statussen aan, ligt er net maar aan in wat voor stemming die is.

De ene dag staat er een afspraak met datum en tijdsdeel in, en de andere dag staat er dat er nog helemaal geen glas in de straat ligt terwijl de kabel al bij de buitendeur ligt.

Reputatie 6
Badge +7

@Tommie van Odido kan je meekijken wat er bij @Steven77 aan de hand is en het desnoods doorzetten? Alvast bedankt! 

Sinds vandaag het volgende probleem: ik open app, de naam odido verschijnt, zoomt in waarbij de oranje “I” het hele beeld vult, en dan gebeurt er niets meer. Wat is er aan de hand?

Reputatie 2

Goedemorgen @Alex4, dit zou uiteraard niet de bedoeling moeten zijn! Staat er wellicht een update klaar voor de app die je nog uit kunt voeren? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om de app een keer helemaal af te sluiten en je toestel daarna opnieuw op te starten. Als ook dit niet werkt, zou je dan de app eens willen verwijderen om hem daarna opnieuw te downloaden? Mocht het probleem blijven, zou je mij dan het merk en type toestel willen doorgeven waar je gebruik van maakt? Ik verneem graag van je of het gelukt is!

Ja, na opnieuw opstarten werkte alles weer. Bedankt!

Reageer