Beantwoord

Niet geleverde diensten

  • 29 March 2024
  • 12 reacties
  • 117 Bekeken

Op 19, 20, 21 en 22 februari, van 08.00 tot 16.30 geen mobielnetwek in mijn woonplaats voor ODIDO klanten .

Op basis van niet geleverfe diensten wil ik dus boete vrij naar een andere provider..

Dit blijkt onmogelijk te zijn zelfs op de factuur is niets in mindering gebracht. EEN SCHAAMTELOOS ODIDO!!!

Hoe gaat ODIDO dit oplossen!!

 

icon

Beste antwoord door Zeeuw-ed 9 April 2024, 10:59

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Ed, allereerst wil ik je erop wijzen om op een normale toon met ons te communiceren. Berichten in volledige hoofdletters zijn tegen de huisregels en worden niet gewaardeerd. Je mag je gevoel uiten en ik snap volkomen dat het niet fijn is dat je deze 4 dagen geen netwerk had in je woonplaats, maar wel op een normale manier. Dit is namelijk een klant-helpt-klant Community en je praat vooral met andere klanten. Dit moet dus een fijne plek zijn voor iedereen. Dat gezegd hebbende; 4 dagen geen netwerk kan altijd voorkomen als er problemen bekend zijn op een bepaalde locatie. Zeker niet fijn, maar dat is geen geldige reden om zonder afkoop je contract op te zeggen en naar een andere provider te gaan. 

Uiteraard moet je wel een vergoeding krijgen voor deze dagen. Ik zie dat mijn collega Ashley dit ook al aan je heeft aangeboden, maar dat je hier niet mee akkoord was. Ik wil dit alsnog voor je invoeren, omdat je hier recht op hebt. Wettelijk is de compensatie 1/30 deel van de vaste abonnementskosten per dag. Voor jou komt dat uit op een vergoeding van € 5,01 (€ 37,60 / 30 dagen x 4 dagen).

Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders zie je de bevestigingsmail van de credit binnenkort tegemoet! 😄

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Zeeuw-ed ,

Een zendmast kan er altijd een keer uitliggen voor onderhoud , storing of een upgrade. Omdat er 5000 opstelpunten zijn kun je vaak nog wel van de overige opstelpunten gebruik maken en is een automatische vergoeding niet te maken. Maar je ziet dat als je je meld de klantenservice prima bereid is jou voor die dagen te compenseren.  

Kosteloos opzeggen hierom is natuurlijk onzin. Je kunt het contract wel afkopen.

Goedemiddag Ed, allereerst wil ik je erop wijzen om op een normale toon met ons te communiceren. Berichten in volledige hoofdletters zijn tegen de huisregels en worden niet gewaardeerd. Je mag je gevoel uiten en ik snap volkomen dat het niet fijn is dat je deze 4 dagen geen netwerk had in je woonplaats, maar wel op een normale manier. Dit is namelijk een klant-helpt-klant Community en je praat vooral met andere klanten. Dit moet dus een fijne plek zijn voor iedereen. Dat gezegd hebbende; 4 dagen geen netwerk kan altijd voorkomen als er problemen bekend zijn op een bepaalde locatie. Zeker niet fijn, maar dat is geen geldige reden om zonder afkoop je contract op te zeggen en naar een andere provider te gaan. 

Uiteraard moet je wel een vergoeding krijgen voor deze dagen. Ik zie dat mijn collega Ashley dit ook al aan je heeft aangeboden, maar dat je hier niet mee akkoord was. Ik wil dit alsnog voor je invoeren, omdat je hier recht op hebt. Wettelijk is de compensatie 1/30 deel van de vaste abonnementskosten per dag. Voor jou komt dat uit op een vergoeding van € 5,01 (€ 37,60 / 30 dagen x 4 dagen).

Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders zie je de bevestigingsmail van de credit binnenkort tegemoet! 😄

   Na 8 dagen nog steeds geen bevestiging. Over vergoeding van 4 dagen geen mobiel netwerk zoals door jouw beloofd.

Typisch odido, veel beloven, weinig waarmaken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Zeeuw-ed ,

De moderator had je het bedrag nog een keer voorgerekend wat de klantenservice je al had aangeboden maar door joubwas geweigerd. 

@Marciano van Odido vraagt tot slot of je dit bedrag alsnog wilt hebben, dan kan hij dit in orde maken.  Bovenstaande post is dus een bevestiging dat je dit toch wilt?

Uiteraard wens ik dat, heb er recht op

Net als de 90 euro tenonrechte afgeschreven bedrag voor iets wat ik niet ingeleverd zou hebben. Men moet dus 30 dagen wachten eer ze hun eigen geld terug krijgen. Mediakastje is op 15 2 vrrzonden naar odido via DHL 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ed, sorry voor de onduidelijkheid. Ik was inderdaad op je reactie aan het wachten, maar ik heb de credit zojuist aangemaakt en afgerond naar boven. De credit wordt met je volgende factuur verrekend, dus daar zal je een korting van € 6 op terugvinden. Ik heb je zojuist ook per mail een bevestiging gestuurd! Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? 😄

Wat betreft het mediakastje, daarvoor verwijs ik je door naar een van mijn collega's van Internet + TV. @Tommie van Odido @Teresa van Odido Wil 1 van jullie meekijken? Mediakast is op 15 februari retour gestuurd.

@Zeeuw-ed Zet even je klantnummer van Internet + TV in je profiel. Dan kunnen mijn collega's je straks sneller helpen!

Beste,

 

Mijn klantnr is :  XXX

Reputatie 7
Badge +14

@Zeeuw-ed  plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Zet het nummer in je forumaccount (profiel) dat is privé en alleen de moderators kunnen dat lezen.

Je nummer wordt hier verwijderd.

Die gegevens staan in mijn profiel, maar dank voor je reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Zeeuw-ed, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat we al een credit nota voor je hebben aangemaakt voor de kosten van de Mediabox! Dit moet alleen nog verwerkt worden en zal met de volgende factuurronde worden terugbetaald, dit zal rond 28 april plaatsvinden. 

Dank je voor het reageren en dank voor de bevestiging van de creditnota

 

Reageer