Goedemiddag Ed, allereerst wil ik je erop wijzen om op een normale toon met ons te communiceren. Berichten in volledige hoofdletters zijn tegen de huisregels en worden niet gewaardeerd. Je mag je gevoel uiten en ik snap volkomen dat het niet fijn is dat je deze 4 dagen geen netwerk had in je woonplaats, maar wel op een normale manier. Dit is namelijk een klant-helpt-klant Community en je praat vooral met andere klanten. Dit moet dus een fijne plek zijn voor iedereen. Dat gezegd hebbende; 4 dagen geen netwerk kan altijd voorkomen als er problemen bekend zijn op een bepaalde locatie. Zeker niet fijn, maar dat is geen geldige reden om zonder afkoop je contract op te zeggen en naar een andere provider te gaan.
Uiteraard moet je wel een vergoeding krijgen voor deze dagen. Ik zie dat mijn collega Ashley dit ook al aan je heeft aangeboden, maar dat je hier niet mee akkoord was. Ik wil dit alsnog voor je invoeren, omdat je hier recht op hebt. Wettelijk is de compensatie 1/30 deel van de vaste abonnementskosten per dag. Voor jou komt dat uit op een vergoeding van € 5,01 (€ 37,60 / 30 dagen x 4 dagen).
Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders zie je de bevestigingsmail van de credit binnenkort tegemoet!