Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen

  • 21 December 2023
  • 170 reacties
  • 2456 Bekeken


Toon eerste reactie

170 reacties

Goedemorgen, 

Ik kan mijn internet/tv abonnement niet koppelen met mijn mobiel abonnement.  Ik krijg steeds dezelfde foutmelding als hier boven genoemd bij Marjor ; 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens' . 

 

Ik heb heb mijn vorige abonnementen altijd gekoppeld gehad. Maar nu met de nieuwe lukt het dus (nog) niet. Kan het zijn dat er bij mij ook een oud abonnement losgekoppeld moet worden oid ? 

 

Alvast bedankt, groetjes Heleen

 

Hallo

zelfde probleem als de meesten hier, lukt mij niet om me thuis internet abonnement te koppelen aan mijn mobiele abbo die ik wel kan inzien online en in de app, constant een fout melding. Graag hulp hierbij :) thanks ^^ 

 

groetjes

Goedemorgen,

 

Ik krijg de onderstaande melding als ik een mobiel abbonement bij jullie wil aanvragen:

 

Je kunt helaas niet zelf een bijbestelling doen omdat je niet de contracthouder bent.

 

Kunnen jullie hier bij helpen?

 

Alvast bedankt,

 

Evert

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Rickkif, ik heb je zojuist gemaild! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @heleennoort92, ik zie dat je oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan je account. Ik denk dat deze in de weg zat. Ik heb hem zojuist verwijderd. Probeer het over een uurje nog eens, dan zou het moeten lukken. Laat je het me weten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Norbiej, je naam stond niet correct in het systeem. Je tussenvoegsel stond als tweede naam. Ik heb deze gecorrigeerd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hi @Norbiej, je naam stond niet correct in het systeem. Je tussenvoegsel stond als tweede naam. Ik heb deze gecorrigeerd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Yep gelukt, heb de abo's gekoppeld. hartelijk bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @evertos, deze foutmelding ontvang je als je via Mijn Odido een nieuw abonnement probeert te bestellen, klopt dat? Deze foutmelding is bij ons bekend en onze IT-afdeling werkt er nog aan om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. Als je via odido.nl je bestelling plaatst moet het wel lukken! Laat je het me weten?

Ik heb nu inderdaad telefonisch besteld en dat ging prima. Bedankt.

Hoi @heleennoort92, ik zie dat je oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan je account. Ik denk dat deze in de weg zat. Ik heb hem zojuist verwijderd. Probeer het over een uurje nog eens, dan zou het moeten lukken. Laat je het me weten?

Hoi hoi! 

 

Ja het is gelukt! Heel fijn, dankjewel! ☆

Groetjes

Hi, helaas lukt het mij niet om mijn abonnement toe te voegen in de app. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Danitsja84, ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zat dat je mobiele account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd en ook ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement willen toevoegen? Graag ook even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan zou het moeten lukken! 

Beste Odido,

Ook ik kan niet mijn thuis internet koppelen aan mijn bestaande abonnement. Er staat dat het adres niet klopt en kan verder niks.

vriendelijke groet,

Tim

 

Hallo @Danitsja84, ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zat dat je mobiele account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd en ook ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement willen toevoegen? Graag ook even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan zou het moeten lukken! 

Gelukt! Dank je wel.

 

Er staan momenteel twee e-mailadressen bij jullie geregistreerd. Ik wil graag het gmail-adres gebruiken, maar ik krijg de foutmelding dat mijn e-mail al aan een ander account is gekoppeld. Kan dat worden gewijzigd? Bedankt!

Ik heb al sinds jaar en dag een mobiel abonnement, maar het nog verse Internet+TV abonnement koppelen krijg ik niet voor elkaar. Elke keer weer een foutmelding. Ik heb er een paar weken geleden al telefonisch contact over gehad, en toen werd me beloofd (nadat het probleem kennelijk niet achterhaald kon worden) dat er weer contact met mij opgenomen zou worden. Helaas... niet dus. Ik zou het erg fijn vinden als het gefikst zou kunnen worden.

 

Ik heb sinds vandaag een abonnement op de iPad bij jullie. Nu zou er een bericht gestuurd worden naar dit nummer, een 097 nummer om de app op de iPad te activeren. Ik krijg alleen geen berichten binnen. Hoe kan dit opgelost worden? 

Goede middag, mijn mobiel nummer is 12-02 jl. overgezet naar Odido. Ook bij mij lukt het helaas niet om mijn abonnement te koppelen in mijn odido en ook niet via de app. Ben ooit wel klant geweest bij T-Mobile, wellicht heeft het daar mee te maken. Zouden jullie dit kunnen oplossen aub?

Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Voor de fusie van Tele2 en T-Mobile had ik een mobiel abonnement bij Tele-2 en een Internet+TV abonnement bij T-Mobile. Sinds een paar maanden heb ik een nieuw mobiel abonnement bij Odido. Bij het koppelen van mijn oude Tele2 en T-mobile accounts is het misgegaan. Ik werd verzocht op het Odido platform om 1 van beide accounts te verwijderen en vervolgens de bestaande abonnementen toe te voegen aan het overgebleven account. Dit lukt tot op de dag van vandaag niet, ik krijg enkel foutmeldingen. Ik kan nu alleen nog mijn oude (beëindigde) mobiele Tele2 abonnement inzien. Verder heb ik op geen enkele manier toegang tot mijn (voorheen T-mobile) Internet+TV abonnement en mijn nieuwe mobiele abonnement.

Iemand die me hierbij zou kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sparkyy27, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en de foutmelding klopt in dit geval niet. Ik zie dat je mobiele abonnement en je internet + TV abonnement allebei op een andere naam staan. Dit is de reden dat je de abonnementen niet kan koppelen in 1 Mijn Odido-account. Mocht je de abonnementen in 1 account willen inzien, dan moet er contractovername plaatsvinden. 

Wil je je mobiele abonnement op naam van iemand anders zetten? Lees er hier alles over: Contractovername | Odido

Wil je je Internet-abonnement op jouw naam zetten? Dan kan dit als volgt: Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je beide abonnementen op aparte namen willen houden, dan kan dat uiteraard ook. Alleen dan kan je beide abonnementen in aparte Mijn Odido-accounts inzien! 😄

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Khashoggi, start even een nieuw topic met jouw vraag via Stel je vraag en discussieer mee | Odido community. Dan komen we zo snel mogeljik bij je! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Danitsja84, ik zie wel een Mijn Odido-account met je Gmail-adres. Deze is echter leeg. Een tweede Mijn Odido-account staat gekoppeld aan je andere e-mailadres. Bedoel je dat je dit tweede account wil verwijderen, zodat je je abonnement kan toevoegen aan het account met je Gmail-adres? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TeeZet67, de voorletters bij je mobiele abonnement en je internet + TV abonnement verschillen. Dat is de reden dat je ze niet kan koppelen in Mijn Odido. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die hebben ontvangen, kunnen we je voorletters wijzigen, zodat ze overeenkomen! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RaksasaR, tof dat je weer terug bent bij Odido! Jouw e-mailadres was inderdaad nog gekoppeld aan een oud account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Als je over een half uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en je abonnement toevoegt, moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

Hoi @Danitsja84, ik zie wel een Mijn Odido-account met je Gmail-adres. Deze is echter leeg. Een tweede Mijn Odido-account staat gekoppeld aan je andere e-mailadres. Bedoel je dat je dit tweede account wil verwijderen, zodat je je abonnement kan toevoegen aan het account met je Gmail-adres? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!

 

Hi @Marciano van Odido, dat klopt helemaal! Als je dat wil doen dan kan ik zelf onder mijn Gmail mijn abonnement toevoegen. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danitsja84, thanks voor je snelle reactie, en done! Heb het account verwijderd. Het toevoegen van je abonnement aan je Gmail/Mijn Odido-account moet over een half uur lukken! 😄

Reageer