Skip to main content

Goedemiddag,

Na heel veel tijd in de wacht te hebben gestaan, doorverbonden en opgehangen worden, hoop ik via deze weg mijn abonnement van Klik & Klaar op te kunnen zeggen… Ik wordt er chaggarijnig van. Ik was door de eerste wachtrij heen van een half uur om vervolgens doorverbonden te worden naar een lijn speciaal voor Klik & Klaar waar na twee uur de verbinding verbroken werd. Voordat mijn bedenktijd over is hoop ik dat het toch nog lukt.

@Vardar29 Heel erg bedankt en uiteraard graag gedaan! 😊

Ik heb het abonnement meteen voor je opgezegd. Je ontvangt hier binnen 1 werkdag nog een bevestiging over per e-mail.

@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 

@Teresa van Odido ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido 

Hoi Odido. 

Ik had K&K op 15 okt besteld en op 2 nov telefonisch opgezegd nadat het niet goed werkte.

Hier een mail van gekregen. Helaas blijven jullie maar factureren. zie screenshot hieronder. 

Telefonisch al tig keer bespoken maar het wordt niet goed afgehandeld. 

Ik zou teruggebeld worden, dit gebeurt niet..  AUB kunnen jullie het in orde maken. 

Echt zwaar teleurgesteld. 

@rk01 Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en ik vermoed dat de facturatie door is blijven lopen door de, in eerste instantie foutieve opzegging. Het lijkt er op dat hierdoor de factuur in 2e is gesplitst en dat dit niet automatisch is verrekend. 

Geen zorgen, ik heb de vergoeding voor beide bedragen nu handmatig in het systeem gezet, zodat je hier geen last meer van ervaart. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 😊

Beste Odido, ik wil ook binnen de 14 dagen proef periode opzeggen.

Gegevens staan in mijn profiel

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 

Hi ​@Mrbrightside86, ik heb het abonnement per direct voor je stopgezet. Binnen een paar minuten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail kan je ook de retourinstructies vinden van het modem! 

Prive bericht!

Krijg ik die €25 die ik al betaald heb dan terug gestort of?

Er werd mij verteld in de winkel dat de 14 dagen proefperiode kosteloos was, en nu geef je aan in prive bericht dat hier kosten aan zetten.

Heel slordig dit. Ik wil dat jullie je afspraken nakomen en de factuur wordt kwijt gescholden van eventuele kosten!!

De periode dat je het product uittest kan inderdaad gewoon pro rato worden berekend.

De periode dat je het product uittest kan inderdaad gewoon pro rato worden berekend.

In de winkel en telefonisch is mij verzekerd van niet, dit werd gedaan om meer klanten te trekken letterlijke quote en omdat het een nieuw product was. 
Dus hier ga ik dan verder mee. Het gaat me niet om het bedrag maar om het principe dat er gelogen wordt om een sale te maken bij de verkopers.

Je krijgt natuurlijk wel een creditfacruur voor een deel van die 25 euro, je hebt het product immers niet 30 dagen gebruikt. Dit wordt automatisch berekend nadat je annulering bevestigd is.

Je krijgt natuurlijk wel een creditfacruur voor een deel van die 25 euro, je hebt het product immers niet 30 dagen gebruikt. Dit wordt automatisch berekend nadat je annulering bevestigd is.

Dat heb ik nadrukkelijk gevraagd meerdere keren. Er zou als je annuleert binnen 14 dagen 0.0 euro kosten zijn.

Ik kan er ook niks meer van maken. Naar ratio betekend bij mij dan €12,50 wat niet €0 is.

Tevens heeft het product niet goed gewerkt in die 14 dagen, meerdere keren per dag verbrak de wifi. Dus een niet werkend product moet ik dan voor betalen. Heel slordige zaak dit.

Tja, je komt hier op het forum en een moderator heeft dit ook zo bevestigd, zie hier.

Tja, je komt hier op het forum en een moderator heeft dit ook zo bevestigd, zie hier.

Dus u vindt het normaal dat het personeel in een winkel dus maar wat zegt?

Tevens heeft diegene die zijn geld zou terug krijgen nog niks van geld terug. Gaat lekker…

Reageer