Skip to main content

Goedemiddag,

Na heel veel tijd in de wacht te hebben gestaan, doorverbonden en opgehangen worden, hoop ik via deze weg mijn abonnement van Klik & Klaar op te kunnen zeggen… Ik wordt er chaggarijnig van. Ik was door de eerste wachtrij heen van een half uur om vervolgens doorverbonden te worden naar een lijn speciaal voor Klik & Klaar waar na twee uur de verbinding verbroken werd. Voordat mijn bedenktijd over is hoop ik dat het toch nog lukt.

@Teresa van Odido als het goed is komen gegevens nu overeen!

Ik heb na gevraagde aanpassing niets meer gehoord, @Teresa van Odido en @Tommie van Odido . Ik heb ook geen mail, noch een adres. Er is mij via de winkel (waar ik voor Jan L*l heen werd gestuurd), telefonisch (na 5 belletjes en meer dan een halve dag wachttijd in totaal) en via deze community bevestiging van opzegging beloofd. Ik hoor nu echter helemaal niets meer.

Ik denk dat ik de hele zooi maar opstuur, vergezeld met een opzegbrief. Ongeacht jullie niet-werkende systemen: een consument mag conform consumentenwetgeving gewoon via een mailtje of een briefje opzeggen, ongeacht hoe jullie graag willen dat er opgezegd wordt.

Ik ben volgens mij sinds 1999 klant van jullie en je voorgangers, maar ben hier nu zo klaar mee, dat ik denk ik dit weekend ga orienteren op overstappen.

Ik zie graag vandaag een reactie tegemoet, anders voel ik me genoodzaakt de boel blind op te sturen en incassomachtiging in te trekken.

@Quirijn83 Dank je wel voor het invullen van de juiste gegevens. Sorry dat je nog geen reactie hebt gehad, het is iets drukker dan normaal. Ik help je graag verder!
Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar zie dat het abonnement per ongeluk met een maand opzegtermijn is opgezegd (dus per 25-11-24). Dit verklaart ook waarom je hier nog geen bevestigingsmail over hebt ontvangen. 

Hoe graag ik het ook wil, kan ik dit niet meer voor je aanpassen. Natuurlijk heb jij netjes binnen de bedenktijd opgezegd, dus ik zal de kosten sowieso voor je vergoeden. Dit kan ik echter wel pas doen als het abonnement daadwerkelijk is opgezegd. 

Om jou hier niet meer mee tot last te zijn, heb ik deze datum genoteerd in mijn persoonlijke agenda. Wanneer ik de vergoeding in het systeem heb gezet, ontvang je hier een e-mail over ter bevestiging. Ik zal dit ook nog even in dit topic laten weten. 

Betreft het terugsturen van het modem. Je kunt er voor kiezen om deze nog te houden tot de einddatum, dit is immers onze fout geweest. Mocht je dit niet willen, mag je het modem ook alvast terugsturen. Vergeet dan niet om een briefje in het modem te stoppen met jouw postcode/huisnummer. In dit topic lees je precies hoe het werkt: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Hi @Teresa van Odido  please help to cancel my klik klaar subscription. Sent you a dm. 

Hi @rk01, thanks! Teresa is really busy today and tomorrow. If she hasn't helped you yet, please know I am here for you. Could you please fill in all the details in your Community profile (your zip code, house number, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount)? If you have other sensitive information to share, please place in the '’Info voor moderator'’ box. Let me know in this topic if everything I need is in your profile!

Goedemorgen,

Ook ik ben ontevreden met Klik&Klaar en heb al via meerdere wegen geprobeerd om het op te zeggen binnen de 14 dagen bedenktermijn (had het 18okt in huis), maar krijg dit niet voor elkaar. Kunnen jullie het dus ook voor mij opzeggen? Overigens klopte het contract en de eerste factuur ook niet: ik zou ledenkorting krijgen, maar dit is niet verrekend. Ik heb dus ook te veel betaald.

Mvg,

Tessa

@Cheyenne van Odido kun je mij ook helpen? Ik zie wel reacties op andere berichten, maar niet op die van mij.

Hi @tessad, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen, echter vind ik geen bestelling op je postcode en huisnummer. Kan je controleren of dit goed staat in je profiel? 

Hi @tessad, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen, echter vind ik geen bestelling op je postcode en huisnummer. Kan je controleren of dit goed staat in je profiel? 

Dank je voor je reactie @Tommie van Odido! Mijn postcode klopte inderdaad niet. Ik heb deze nu aangepast. Kun je het zo vinden?

Hi @tessad, bedankt voor het aanpassen. Ik heb het per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van, daarin staat ook het antwoordnummer voor het retourneren! 

na inmiddels ook al weer 2 berichten op dit forum achter gelaten te hebben en nog steeds geen reactie heb ontvangen, dus dan nogmaals een bericht! 

“Ook ik wil mijn klik en klaar modem binnen de 15 dagen terugsturen! Al paar keer gebeld, bijna uur in de wacht gezeten, en er zou een retourformulier gemaild worden, maar die is dus niet voor het klik en klaar modem!!! Dus telkens weer van het kastje naar de muur gestuurd!!
Zouden jullie ajb vanuit hier mijn abonnement op kunnen zeggen?? Met e-mail bevestiging?  Zodat ik het modem terug kan sturen! Mijn dank is groot! “

ZOU IEMAND HIER NA KUNNEN KIJKEN?? OF OP Z’N MINST KUNNEN REAGEREN! 
@Tommie van Odido 

@Teresa van Odido 

@Cheyenne van Odido 

Hi @Danver, ik heb het abonnement zojuist voor je opgezegd met als reden binnen de 14 dagen bedenktermijn. De opzegbevestiging ontvang je de volgende werkdag. In dit geval, krijg je de opzegbevestiging dan maandag. Laat je het weten als je het binnen hebt en toch nog vragen hebt? Ik sta hier voor je klaar! 😊

Goedemorgen,

Vorige week vrijdag (01-10) heb ik mijn Klik & klaar internet telefonisch opgezegd en zou ik daarvan een bevestiging krijgen. Helaas heb ik deze nog niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?

Hoor het graag, alvast bedankt!

Groeten,

Rob

Hey @robvleeuw, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat hij nog niet opgezegd was. Ik heb Klik&Klaar nu per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier binnenkort een bevestiging van met daarin de retour instructies!

Reageer