Skip to main content

Goede avond,

Vorige week klik en klaar besteld echter vorig weekend pas gezien dat ik nog 7 maanden aan ziggo vast zit. Maandag gebeld met ruud van de klantenservice en hij gaf aan dat het geannuleerd werd en niets verstuurd zou worden. In het systeem opgezegd en binnen 24 uur zou ik een bevestigings email krijgen. Helaas niet gelukt. Woensdag morgen email dat het pakket met mijn bestelling verzonden is. Nogmaals gebeld en mij werd verzekerd dat het opgezegd was en dat de email met retourinstucties er zo aan kwam. Helaas weer niets. Vandaag kwam het pakketje met het modem dus binnen maar nog steeds geen bevestigingsmail dat het beeindigd is. Zou een van jullie mij kunnen helpen aub? 

Alvast bedankt!

De community is van de abonnees. Betrokkenheid van  Odido wisselt sterk. Ik adviseer je daarom (ook) het contactformulier in te vullen en op te sturen. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging met daarin je eigen tekst. Niet dat ze direct reageren maar het staat wel op papier, ligt bij Odido en jij hebt een bewijs. Formulier is op de website te vinden. 

Dank voor je reactie! Voor de zekerheid direct gedaan. Hopelijk kan een van de moderators checken en mij iets sturen. Die mail had er maandag al moeten zijn. Zodra de mail er is kan ik het modem versturen. 

Hi @Coxy, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over wat er precies gaande was. De opzegging hebben we inderdaad goed binnen gekregen, maar de verzending van het pakket konden we niet meer tegen houden. We hebben daarom moeten wachten tot het pakket bij jou binnen was en het abonnement ook geactiveerd was, voordat we dit helemaal konden opzeggen bij ons in het systeem. Deze activering en opzegging heeft gisteren plaatsgevonden. Het abonnement staat nu ook helemaal inactief bij ons. Er zit op dit moment een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging, deze ontvang je ongeveer een dag nadat het abonnement is opgezegd. Ik verwacht dus dat je deze vandaag binnen gaat krijgen. Wel kan je het modem alvast retour sturen, de instructies hiervoor kan je in dit topic vinden. 

Helaas ook gisteren en vandaag geen bevestiging van de opzegging in mijn mailbox. Ik snap er echt niks meer van.

Hey @Coxy, ik zie dat het inmiddels gelukt is met de opzegging. Heb je de e-mail toevallig al binnen of nog niet? 

Helaas nog steeds geen bevestigings email 🤷‍♂️

Yesss hij is binnen! 🥳🥳🥳. Eindelijk de bevestigingsmail ontvangen. Direct het modem op de post gedaan.

Fijn om te horen @Coxy

Reageer