Skip to main content

Afgelopen vrijdag (29/11) heb ik Klik en Klaar opgezegd binnen de annulering termijn van 15 dagen. De verbinding was daarna ook direct verbroken en het abonnement niet meer actief bij inloggen op Mijn Odido. Ik heb helaas niet de beloofde bevestigings mail ontvangen met daarin instructies om het modem terug te sturen. Deze mail zou binnen 48 uur komen.

Welkom op onze community! ​@PjotterK 

De instructies om het modem terug te sturen zijn natuurlijk wel zo handig,. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig wel dat de opzegging succesvol is doorgevoerd. Waarom je de e-mail nog niet hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen. Ik ben hier in ieder geval meteen achteraan gegaan, zodat je deze alsnog ontvangt. 

Voor het terugsturen van de apparatuur kun je alvast een kijkje nemen in dit topic. Hier staat precies hoe je dit kan doen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

Reageer