Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel 4g voor thuis + mobiel

  • 20 November 2022
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik probeer nu al enkele maanden tevergeefs klantvoordeel te activeren voor mijn abonnementen. Ik maak gebruik van 4g voor thuis en heb een mobiel abonnement van T-Mobile. Ik kan in de omgeving telkens maar 1 van de 2 abonnementen toevoegen en daarna krijg ik een melding dat het andere abonnement niet gekoppeld kan worden. Hierdoor betaal ik al maanden teveel.

 

Zijn er meer mensen bekend met dit probleem? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rboy18 

Probeer je eerst beide abonnementen in 1 omgeving te koppelen? De persoonsgegevens van beide abonnementen moet hiervoor wel overeen komen.

Wat ook kan is voor de 2 abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken en zorgen dat ze onder het kopje klantvoordeel aangemeld staan voor klantvoordeel, beide abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Reputatie 7
Badge +14

Als beide op hetzelfde adres staan geregistreerd zou het moeten werken.

Reputatie 7
Badge +15

@Rboy18 

4G voor thuis is ook geschikt voor klantvoordeel icm een mobiel abonnement bijvoorbeeld 🙂

 

Reageer