Beantwoord

Foutieve kosten voor Multisim op factuur

  • 20 April 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Hallo,

Op mijn laatste factuur (901542836888) zie ik dat voor het gebruik van één multisim (voor Smartwatch) een bedrag van €9,84 wordt berekend. Dit terwijl het gebruik van een multisim slechts €5 zou moeten zijn.

Kunnen jullie me vertellen waar dit vreemde bedrag vandaan komt?

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 April 2024, 12:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kimvanderploeg 

Multisim is een losse dienst waarvoor je apart een abonnement afsluit, kun je eens kijken op de factuur specificatie waarvoor de overige kosten zijn?

Ik weet dat een multisim een aparte dienst is, maar die zou €5 per maand moeten kosten. Op de factuur zie ik echter dat er €9,84 voor één multisim is berekend. Er is nergens anders gespecificeerd waarom deze kosten hoger zijn.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kim, tof dat je Multisim gebruikt en bedankt voor je screenshot! Ik heb direct met je meegekeken naar je factuur en als je de losse facturen van je abonnement (74 op het eind) - van vorige- en deze maand - erbij pakt zal het duidelijk worden. Dit zijn de kosten op de factuur van april:

  • 14.03.2024 t/m 13.04.2024 - € 4,84
  • 13.04.2024 t/m 12.05.2024 - € 5

De bovenste kosten gaan over de periode van maart-april. Je abonnement is op 13.03.2024 gestart, vandaar dat dit bedrag iets lager is. Als je op je vorige factuur van maart kijkt, zie je ook dat de Multisim kosten daar niet op staan. De onderste gaan over de periode van april-mei. Is het hiermee duidelijk? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 😄

Reageer