Skip to main content
Hallo !



Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?

jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.

Alvast vriendelijk bedankt..

Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?


Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!


Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...


De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

@Darwin007,

Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!


Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.

Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?


Niemand?

Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.

 


Hoi @Jan68, we streven ernaar binnen 24 tot maximaal 48 uur een antwoord te geven. Ik zal onze mobiele toppers nog eens subtiel aan de mouw trekken, dan kun je straks de bevestiging ontvangen dat ook de drie mobiele abonnementen gewijzigd zijn qua incassodata. 

Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder! 


Ok dankje…


Hi @Jan68 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 


Hallo,

Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?

Groet Frans


Hoi @frans-devries, het is gewijzigd! Vanaf volgende maand zal de incassodatum rond de 30e zijn bij Thuis. Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, geef alsjeblieft een seintje! 😉


Hallo,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.

Groet Alex


Goedemorgen,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.

Groet Bin Bin


zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....


Hoi @paas72, jouw incassodatum is al gewijzigd, @Boris heeft jou negen dagen geleden antwoord gegeven op jouw eerdere bericht! :smiley:  Vanaf volgende maand wordt de incasso op de 30e behandeld.


@byang117 Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 werkdagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


Goedemiddag,

Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!


Hoi @Janelle_kerk, dat maak ik graag in orde voor je! Ik zie dat jouw Thuis abonnement al op rond de 30e van de maand staat, wil je deze naar rond de 25e of rond de 20e verplaatsen?


Hi @Janelle_kerk 

Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste. 


Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.


Hoi @xAmbertje, ik heb de toppers van Mobiel verzocht om je zo snel mogelijk te helpen zodat de incassodatum van het mobiele abonnement naar rond de 25e wordt verplaatst. Je kunt, normaal gesproken, binnen nu en maximaal 48 uur een reactie verwachten! 😊


Hi @xAmbertje 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.


Goedemorgen,

Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)


Hoi @Marouskave,

Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!


Goedendag,

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Daisy


Reageer