Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.
Alvast vriendelijk bedankt..
Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.
Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?
Niemand?
Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.
Hoi
Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder!
Ok dankje…
Hi
Ik heb gereageerd op je privébericht.
Hallo,
Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?
Groet Frans
Hoi
Hallo,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.
Groet Alex
Goedemorgen,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.
Groet Bin Bin
zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....
Hoi Vanaf volgende maand wordt de incasso op de 30e behandeld.
Goedemiddag,
Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!
Hoi
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste.
Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.
Hoi
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.
Goedemorgen,
Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)
Hoi
Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Goedendag,
Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste.
Met vriendelijke groet,
Daisy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.