Skip to main content
Hallo !



Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?

 @Titi Dat wil ik graag gelijk voor je in orde maken! Kun je mij een PM sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN alsjeblieft? Dan ga ik er vervolgens zo snel mogelijk voor je achteraan! :wink: Als dat gelukt is, zal vanaf volgende maand jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd.


Ik krijg altijd de 26e (of als dat in het weekend valt de vrijdag ervoor) salaris. In de eerste maanden van het jaar heb ik dan altijd moeite met de rekeningen. Het zou wel prettig zijn om de betaaldatum te veranderen in de 30e en als dat niet kan de 25e (vaak houd de bank een afschrijving een dag aan voor het terugboeken, dus waarschijnlijk gaat het met de 25e ook wel goed).

 

Alvast bedankt


Hoi @arjanbruin,

 

Dat is geen enkel probleem en volkomen begrijpelijk dat je het vraagt! Graag maak ik dit voor je in orde. Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een PM? Dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat dit geregeld wordt! :wink:

 


Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij de incasso datum veranderen naar de 30e van de maand? Ik heb het rekeningnummer gewijzigd maar de incasso datum wijzigen kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt


Hoi @suusje1982,

 

Dat wil ik graag voor je doen! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat jouw nieuwe incassodatum vanaf volgende maand veranderd wordt naar rond de 30e van de maand! :wink:


Hoi,

Ook ik heb 2 abonnementen lopen, zou het mogelijk zijn om de incassodatum aan te passen naar de 25ste van elke maand ?? :smile:


Hoi @Shifaed, goed dat je het aangeeft! Ik kan de facturatie van jouw Thuis abonnement aanpassen naar rond de 25e van de maand, dat is geen enkel probleem. Mag ik in een PM je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN ontvangen? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde zodat je vanaf de volgende factuur een andere incassodatum zult hebben! :smile:


Hoi,

Kan mijn incassodatum voor tmobile thuis en mobiel ook aangepast worden naar de 25e?


Oeps


Hoi @Siskooo, geen enkel probleem, dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Mag ik een privéberichtje ontvangen met daarin je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan kan ik de wijziging volbrengen en zul je vanaf volgende maand de incassodatum op de 25e hebben staan! 😄

Hoi @Shifaed, kan ik je ergens mee helpen? Het lijkt erop dat je een reactie verwijderd hebt, of wellicht in het verkeerde topic gepost hebt. Geen zorgen, we staan altijd voor je klaar! 💪


Hoi,

Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag

Alvast vriendelijk bedankt 

Gr Red


Hoi @Red1982, dat is zeker mogelijk en wil ik graag voor je in orde maken! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens voor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 25e van de maand wordt! 😄


Graag wil ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 25ste. Ik verneem graag van jullie.

 

Mvg,


Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.


Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.

Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.


Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms! :smile:

Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!


Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?


Hallo,

 

ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?


Hey @Gerriette, slim dat je het hier aankaart! Aangezien T-Mobile Thuis enkel rond de 20e, 25e, of 30e incasseert, neem ik aan dat het om een mobiel abonnement gaat? Graag wil ik je vragen om mij via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door te sturen, en ik maak het voor je op en top in orde. :smile:


Hoi @FSS, ik zorg er graag voor dat het geregeld wordt! Zie je de afschrijvingen graag rond de 20e, 25e, of de 30e plaatsvinden? Zou je mij daarnaast via een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN door kunnen sturen. Alvast bedankt! :innocent:


Goedemiddag,

 

mijn incassodatum staat maandelijks rond de 22e. Is het mogelijk om die naar het einde van de maand te verplaatsen. Komt mij beter uit ivm de uitbetaling van mijn salaris.

 

 


Goedemiddag @patrick5380, dit pas ik graag voor je aan! Mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand aangepast wordt naar rond het eind van de maand. Zo heb je iets meer speling in verband met je salaris. 


De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?


Beste meneer / mevrouw,

Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Ashley Audhoe


Goedendag,

Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.


Hoi @Jan68, dat maken we graag in orde voor je! Gaat het om drie mobiele abonnementen? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat de collega's van Mobiel jouw incasso's vanaf volgende maand naar rond de eerste van de maand verzetten.


Reageer