Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Als dat gelukt is, zal vanaf volgende maand jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd.
Ik krijg altijd de 26e (of als dat in het weekend valt de vrijdag ervoor) salaris. In de eerste maanden van het jaar heb ik dan altijd moeite met de rekeningen. Het zou wel prettig zijn om de betaaldatum te veranderen in de 30e en als dat niet kan de 25e (vaak houd de bank een afschrijving een dag aan voor het terugboeken, dus waarschijnlijk gaat het met de 25e ook wel goed).
Alvast bedankt
Hoi
Dat is geen enkel probleem en volkomen begrijpelijk dat je het vraagt! Graag maak ik dit voor je in orde. Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een PM? Dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat dit geregeld wordt!
Goedemorgen,
Kunnen jullie ook voor mij de incasso datum veranderen naar de 30e van de maand? Ik heb het rekeningnummer gewijzigd maar de incasso datum wijzigen kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt
Hoi
Dat wil ik graag voor je doen! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat jouw nieuwe incassodatum vanaf volgende maand veranderd wordt naar rond de 30e van de maand!
Hoi,
Ook ik heb 2 abonnementen lopen, zou het mogelijk zijn om de incassodatum aan te passen naar de 25ste van elke maand ??
Hoi
Hoi,
Kan mijn incassodatum voor tmobile thuis en mobiel ook aangepast worden naar de 25e?
Oeps
Hoi
Hoi
Hoi,
Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag
Alvast vriendelijk bedankt
Gr Red
Hoi
Graag wil ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 25ste. Ik verneem graag van jullie.
Mvg,
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.
Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms!
Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!
Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?
Hallo,
ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?
Hey
Hoi
Goedemiddag,
mijn incassodatum staat maandelijks rond de 22e. Is het mogelijk om die naar het einde van de maand te verplaatsen. Komt mij beter uit ivm de uitbetaling van mijn salaris.
Goedemiddag
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Beste meneer / mevrouw,
Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Ashley Audhoe
Goedendag,
Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.