Skip to main content
Beantwoord

Melding Welkom in het buitenland uitschakelen

• March 16, 2018
  • 63 reacties
  • 6555 Bekeken

Toon eerste reactie

63 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Koppie74 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.  Ik help je dan graag verder!

• heeft eerste post geplaatst
  • October 7, 2023

Ik wil ook graag mijn welkoms-sms in buitenland uit laten schakelen. Via de servicedesk kom ik er niets verder mee. Daar wordt gemeld dat het niet mogelijk is deze sms berichten uit te laten schakelen. 

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @erwin.wolkotte 

Ik wil graag kijken of ik je verder kan helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

• June 10, 2024

Goedemiddag, kan het voor mijn nummer ook uitgeschakeld worden? Ik woon hier aan de grens dus die SMS’jes blijven maar komen. 

Bedankt alvast.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @fiwi, gaat het om het nummer **52 dat in je profiel staat? Volgens de instellingen zou je de welkom-sms al niet moeten ontvangen. Als je aan de grens woont en je telefoon verbinding maakt met een buitenlands netwerk, dan kan je het beste ook op je telefoon 'automatische netwerkselectie’ uitzetten en handmatig voor Odido kiezen, zodat je alleen met het Nederlandse netwerk verbonden blijft. Gaat het om een ander 06-nummer? Laat het me dan weten! 

• June 10, 2024

Hi @fiwi, gaat het om het nummer **52 dat in je profiel staat? Volgens de instellingen zou je de welkom-sms al niet moeten ontvangen. Als je aan de grens woont en je telefoon verbinding maakt met een buitenlands netwerk, dan kan je het beste ook op je telefoon 'automatische netwerkselectie’ uitzetten en handmatig voor Odido kiezen, zodat je alleen met het Nederlandse netwerk verbonden blijft. Gaat het om een ander 06-nummer? Laat het me dan weten! 

Is inderdaad ondertussen OK via een medewerker. Bedankt !

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Vandaar! Super en bedankt voor het laten weten @fiwi 😁

• July 8, 2025

hoe kan ik de melding Welkom in... het buitenland uitzetten?

Kan die voor mij ook worden uitgezet?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MartNb, van harte welkom op onze community! Als je de welkomst-smsjes niet meer wilt ontvangen, kan ik deze voor je uitschakelen. Geen probleem! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Doet lekker mee
  • July 20, 2025

Als je de welkomst-smsjes niet meer wilt ontvangen, kan ik deze voor je uitschakelen

Zou je de welkomsboodschap buitenland voor mij ook op al mijn nummers uit kunnen zetten?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@iRuud uiteraard, geen probleem! Ik zie dat je je profielgegevens al hebt ingevuld en dat alles netjes overeenkomt, super. Ik heb zojuist de welkomst-smsjes voor je uitgeschakeld. Het kan even duren voordat dit volledig in onze systemen is uitgeschakeld. Mocht je het na een paar dagen alsnog ontvangen, wil je het dan aan mij laten weten? Dan zal ik moeten zoeken naar een andere manier om het voor je uit te schakelen. 

In je profiel zie ik 1 nummer van je terug. Heb je nog meer nummers, waarbij je het uitgeschakeld wilt hebben? Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel? Dat kan bij het veld '’info voor moderator'’. Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Doet lekker mee
  • July 22, 2025

Hoi ​@iRuud uiteraard, geen probleem! Ik zie dat je je profielgegevens al hebt ingevuld en dat alles netjes overeenkomt, super. Ik heb zojuist de welkomst-smsjes voor je uitgeschakeld. Het kan even duren voordat dit volledig in onze systemen is uitgeschakeld. Mocht je het na een paar dagen alsnog ontvangen, wil je het dan aan mij laten weten? Dan zal ik moeten zoeken naar een andere manier om het voor je uit te schakelen. 

In je profiel zie ik 1 nummer van je terug. Heb je nog meer nummers, waarbij je het uitgeschakeld wilt hebben? Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel? Dat kan bij het veld '’info voor moderator'’. Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

Is gebeurd

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@iRuud, dank voor het vermelden van de overige nummers! Ik heb zojuist de welkomst-smsjes ook voor deze nummers uitgeschakeld. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe!