Ik heb hierover ook al met de supportafdeling (zakelijk) gebeld en zou teruggebeld worden, maar heb na 1,5 week nog steeds niets gehoord. Vandaar een poging hier.
Ik heb op 24 mei een multisim aangeschaft voor 1 van mijn mobiele nummers, zodat ik deze kan installeren op mijn Apple Watch Ultra. Echter loopt het proces na het klikken op “start koppeling” steeds vast met de melding “Oeps..er ging iets mis”.
Ik heb o.a. in overleg met de supportafdeling al van alles geprobeerd:
telefoon en watch bijgewerkt naar laatste versie OS
telefoon en watch herstart
de simkaart van het andere nummer uit mijn telefoon gehaald (ik heb 2 nrs op mijn iPhone)
Er zou verder onderzocht worden wat het probleem was, waarna ik zou worden teruggebeld, Daar wacht ik nog steeds op.
Kan iemand hier me wellicht helpen?
Groeten, Arthur
Bladzijde 1 / 1
Hallo @kingarto, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0030, kan dat kloppen? Is dat ook het nummer waar je gebruik van maakt? Ik zie namelijk aan dat nummer een actieve Multisim gekoppeld staan met het simkaartnummer dat eindigt op ***6845. Dat wordt ook wel het ICIDD nummer genoemd. Kun je checken in de instellingen van je toestel en je Watch app of je gebruikmaakt van dit simkaartnummer of dat het wel/niet gekoppeld staat? Zou je voor mij onderstaande stappen kunnen uitvoeren:
Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Als je dat hebt gedaan, kun je dan aangeven bij welke stap je vastloopt en wat je precies te zien krijgt? Dan weet ik iets meer en kan ik je nog gerichter helpen!
Goedemorgen Pharwin,
Het klopt dat het om het nummer eindigend op ***0030 gaat. Ik kan het ICIDD eerlijk gezegd niet vinden, omdat ik hem niet op mijn Watch kan zetten, maar ik heb volgens mij maar 1 multisim besteld, dus dat moet hem wel zijn.
Ik heb de stappen die je aangeeft doorlopen. Er stond bij Mobiel netwerk in de Watch app geen melding over een aanbiederupdate, dus ik denk dat ik de laatste versie wel heb.
De stappen om de multisim te koppelen via de Watch app heb ik de afgelopen dagen meermaals doorlopen. Ik kom tot het punt dat ik de bestaande multisim kan selecteren. Dan vraagt hij om bevestiging of ik deze multisim inderdaad wil koppelen aan deze Watch. Ik klik op ‘Start koppeling’ en dan verschijnt meteen de pagina met de melding ‘Oeps..er ging iets mis’.
Overigens wilde ik het zojuist nogmaals proberen zodat ik screenshots voor je kon maken, maar nu kom ik niet eens meer bij Mijn Odido uit via de Watch app. Ik krijg meteen deze foutmelding:
Goedemorgen @kingarto, kun je aangeven van welk model Apple Watch Ultra je gebruikmaakt? Het model wat geschikt is voor onze Multisim is de Apple Watch Ultra A2684. Mocht het om een Ultra 2 Watch gaan, dan is het dit model: A2986. Beschik je daar ook over? Het lijkt erop dat je betaande Multisim geen koppeling kan maken met je Watch. Laten we het eens proberen met een nieuwe Multisim. Ik heb zojuist de huidige Multisim voor je opgezegd. Zou je zowel je toestel als je Watch opnieuw kunnen opstarten en dan de stappen opnieuw willen doorlopen? Ik ben erg benieuwd wat je dan te zien krijgt en of het dan wel lukt!
Goedemorgen @kingarto, kun je aangeven van welk model Apple Watch Ultra je gebruikmaakt? Het model wat geschikt is voor onze Multisim is de Apple Watch Ultra A2684. Mocht het om een Ultra 2 Watch gaan, dan is het dit model: A2986. Beschik je daar ook over? Het lijkt erop dat je betaande Multisim geen koppeling kan maken met je Watch. Laten we het eens proberen met een nieuwe Multisim. Ik heb zojuist de huidige Multisim voor je opgezegd. Zou je zowel je toestel als je Watch opnieuw kunnen opstarten en dan de stappen opnieuw willen doorlopen? Ik ben erg benieuwd wat je dan te zien krijgt en of het dan wel lukt!
Hoi Pharwin,
Ik heb inderdaad een A2986 (Ultra 2). Ik heb de stappen opnieuw doorlopen en eigenlijk lukt het al niet om een nieuwe multisim te bestellen.
Eerst krijg ik dit scherm:
Nadat ik op ‘Bestel’ klik, krijg ik meteen het volgende scherm:
@kingarto Hmmm, wat gek! Ik heb voor de zekerheid nog wat extra checks op de achtergrond uitgevoerd bij je abonnement, maar ik zie verder geen bijzonderheden. Geen zorgen, ik heb zojuist een case (casenummer: 71261861) voor je doorgezet naar één van onze technische specialisen. Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met een oplossing en/of terugkoppeling. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen wegens de drukte. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Het is voor nu even geduldig afwachten!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Dank je Pharwin, ik wacht het af. Fijn weekend.
Bedankt voor je geduld Arthur! Dank en ik wens jou ook alvast een heel fijn weekend toe!
Is er een oplossing gevonden voor dit probleem?
Ik heb zelf een Apple Watch Ultra 2 (met watchOS 10.5) en een iPhone 15 Pro Max (met iOS 17.5.1). Ik ben gisteren overgestapt op Odido en heb inmiddels denk ik al minstens 10 keer geprobeerd om de stappen door te lopen om mijn Watch ook van een SIM te voorzien.
Ook ik krijg telkens de “Oeps.. Er ging iets mis” pagina.
Hallo @Arn0, op dit moment nog niet. Er speelt een IT-issue m.b.t. onze Multisim. Ik zag dat je ook in een ander topic had gereageerd. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics hetzelfde antwoord te geven. Zullen we het centraal houden in het andere topic? Dan zal ik daar zo snel mogelijk bij je terugkomen met een reactie. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor de rest. Alvast bedankt!
Het is niet de bedoeling om in meerdere topics hetzelfde antwoord te geven. Zullen we het centraal houden in het andere topic?
Zag dit topic naderhand pas en in tegenstelling tot het andere topic wordt hier wel dezelfde foutmelding vermeld, dus deze leek mij relevanter. Mij maakt het niet zoveel uit waar ik een update krijg, als ik het maar te horen krijg als het weer zou moeten werken. Wel jammer, aangezien dit een van de redenen was om over te stappen op Odido.
@Arn0 snap ik heel goed! Ik heb zojuist in het andere topic al gereageerd en ik zie je reactie daar graag tegemoet. Excuus dat we op dit moment wat IT-issue's hebben met onze Multisim. Dit is nog een redelijk nieuw product, waarbij we elke dag bezig zijn om dit te optimaliseren.
Hi,
Ik heb het zelfde probleem op mijn Apple Watch Series 9;
WatchOS 10.5
iOS 17.5.1
Watch Activated two days ago
Watch Model Number: A2982 / MRHR3QF/A
Odido Mobile Number: 0616523451
Heeft een rode ring aan de zij kant.
Ik heb het zo snel mogelijk nodig voor een sportvakantie, dus als je me alsjeblieft wilt helpen, doe dan wat je kunt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.