Ik heb vorige week dinsdag een abonnement verlengd met een iPhone 15. Ik had op woensdag alle contracten ondertekend en kreeg toen ook een e-mail van PostNL waarin ze verwachtten dat ze het donderdag 11 april zouden leveren tussen 12-18 uur. Uiteindelijk zijn ze niet langsgekomen en is de status van mijn bezorging nu dit:
Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Ik heb contact opgenomen met Odido en die zei dat het aan PostNL lag en dat ze de iPhone hadden afgeleverd aan PostNL. PostNL daarentegen geeft aan nooit iets ontvangen te hebben van Odido. Vandaag heb ik nogmaals contact opgenomen met Odido en nu werd er mij verteld dat de iPhone 15 al sinds woensdag 10 april niet op voorraad was, en dat er dus inderdaad niets verstuurd is door hen. Wat is er nu allemaal aan de hand en wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel