Beantwoord

Bestelling S24 Ultra

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Gisterochtend heb ik mijn abonnement verlengd, met de s24 ultra  en toestelkrediet. ik kreeg een bevestigingsemail met een samenvatting van het contract. Nu kreeg ik vanochtend een email dat er een pakje van helemaal voor joiu komt vandaag, en ik begreep dat dit van odido is. Betekent dit dat alles rond is? In de app staat bij abonnement dat het nieuwe contract ingaat op 16 augustus, maar mijn huidige abonnement (maandelijks opzegbaar) loopt tot 30 april. Kortom, allemaal nogal verwarrend. Is het nieuwe abonnement goedgekerud, en zo ja waarom start deze volgens de app pas 16 augistus, terwijl het al per eind april kan?

icon

Beste antwoord door moekoe77 19 April 2024, 11:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Moekoe, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Gaat het om het nummer met 99 op het eind? Dan zijn de gegevens in de app niet helemaal up to date. Via de Mijn Odido webversie zie ik namelijk wel de juiste gegevens (die overeenkomen met het systeem). Je huidige abonnement is inderdaad maandelijks opzegbaar, dus je nieuwe abonnement gaat in zodra je toestel is bezorgd. Alles lijkt er goed uit te zien en je verlenging/nieuwe abonnement is inderdaad goedgekeurd! Laat je het me weten als je je toestel hebt ontvangen? Je zal dan in Mijn Odido ook zien dat alles klopt! 😄

Goedemorgen Moekoe, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Gaat het om het nummer met 99 op het eind? Dan zijn de gegevens in de app niet helemaal up to date. Via de Mijn Odido webversie zie ik namelijk wel de juiste gegevens (die overeenkomen met het systeem). Je huidige abonnement is inderdaad maandelijks opzegbaar, dus je nieuwe abonnement gaat in zodra je toestel is bezorgd. Alles lijkt er goed uit te zien en je verlenging/nieuwe abonnement is inderdaad goedgekeurd! Laat je het me weten als je je toestel hebt ontvangen? Je zal dan in Mijn Odido ook zien dat alles klopt! 😄

 

Bedamkt voor je snelle reactie! Aha, vandaar, de app loopt dus iets achter. Dan wacht ik even af.

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan Moekoe, en helemaal goed. Ik hoop dat je hem snel ontvangt. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 

Reageer