Zyxel t-56 geen wifi geen internet aan uit lampje blijft knipperen

  • 18 March 2024
  • 29 reacties
  • 513 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Beste Tommie,

Dank voor de reactie, ondertussen inderdaad monteur langsgeweest. Router deed het niet meer.

Nu wel weer internet maar veel storingen..  sinds 19:00 vandandaag al een 4 a 5 keer dat de tv blijft hangen en dat internet uitvalt… duurt meestal een minuut of 5 maar erg vervelend.

Hebben dit wel vaker maar nu wel veel meer dan voorheen.

 

Hoor graag of daar wat aan gedaan kan worden.

Gisteravond ander modem zyxel t-56 aangesloten. In het begin gewoon voldorde van gewone installatie gevolgd. Een aantal apparaten connectten niet. TV haperde.  Na Mesh uigezet te hebben en de 2.4Gh en 5.0 Gz een apart SSID te hebben gegeven ging het goed werken. Het gekoppeld 2,4 en 5G werken aan 1 SSID ging niet goed met GoogleTv en 2.4G apparaten. Het werkt nu allemaal goed. De andere T-56 was dus gewoon kapot. Instellingen zoals ik ze had heb ik nu weer teruggezet en alle apparaten werken met wifi/of vaste verbinding. Vaatwasser, wasmachine, droger, solar edge, daikin warmtepomp, 3 mitsubishi airco's ook met wifi, yamaha versterker, radiatorknoppen op wifi, sensoren op wifi , alles aangestuurd door Home Assistant. Dus ook niet allemaal verschillende Apps. Dank voor de support! Ik ben tevreden.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marwa H.I, heel goed dat je dit kenbaar maakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten van ons Internet! Daarom heb ik meteen je dossier gepakt om mee te denken aan de oplossing. Ik was blij om te zien dat je inmiddels snel een afspraak hebt staan met Guidion.

Ik heb er vertrouwen in dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar jullie ontmoeting! 😃

Dank voor jullie reacties;

Ik wacht nog even de connecties af; niet elk apparaat is connected. Ik heb gelezen waar dat aan zou kunnen liggen. (update t-56 b.v.) 

bedankt

Erik

Reageer