@Brian alvast bedankt voor de code! Hopelijk worden we net zo goed op de hoogte gehouden van de status/voortgang als de vorige keer.
Overigens is die structurele oplossing waar @LRvdLinden het over heeft wel nodig, want mijn vrouw begint nog gefrustreerder te raken hierover dan ikzelf. Als er dus geen structurele oplossing komt, laat ik net als anderen eerder in dit topic mijn contract ontbinden omdat T-Mobile blijkbaar geen gedegen oplossingen levert/laat leveren en dit niet hoog genoeg op de agenda staat.
Zie de maand augustus als een maand dat TMobile in een proefperiode zit bij mij.
Daarnaast wil ik ook graag horen of T-Mobile nu eindelijk wel eens iets wil doen aan vergoeding voor de gemiste tijd, want de 2 storingen die ik individueel had zijn 1 ding, maar 3 bredere storingen waar meerdere personen last van hebben in een maand tijd is toch echt te gek voor woorden en ik vind het ontzettend vreemd als hier geen compensatie tegenover staat. Het feit dat TMobile backoffice blijkbaar niet genoeg tanden laat zien naar hun aanbieders voor een structurele oplossing geeft me sterk het vermoeden dat TMobile wellicht beter geen ISP kan zijn en zich lekker met mobiele telefonie moet bezig houden.
Edit: Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval naar wie dan ook, laat dat duidelijk zijn. Dit is de frustratie richting TMobile Internet als organisatie onderdeel.
Sorry voor mijn emotie, maar hoe in hemelsnaam!!!? 8e keer in 5 maanden geen internet. 4e keer in 4 weken. En WÉÉR vlak voor weekend. HOE DAN!!!!!????
Groet, Thomas
Apeldoorn Zuidbroek
Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.
Top dankjewel! Zie de code graag tegemoet. Daarnaast zou het top zijn als jullie op dezelfde wijze ons van updates kunnen voorzien zoals @Jason de laatste keer gedaan heeft.
Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.
Nee heb al tmo abbo met onbeperkt internet. Ik wil dat jullie naar een constructieve oplossing werken en die switch eens gaan vervangen. Graag kom ik ook in contact met iemand van operations. BO stuurt operations aan ipv technische dienst. Zie mijn ticket BO 2021080611005321
Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.
3e lampje op de modem is nu ook rood in plaats van groen.
Dat klopt. Bij mij was deze groen en na reboot werd deze rood. Ik voer de reboot altijd uit voordat ik bel zodat ik een beter beeld heb van wat er mis is.
Het 3e lampje op de zyxel modem is de WAN verbinding (i.e. de verbinding tussen de modem en het externe netwerk).
@Jason @Ginny @Sander @eric ikheb net een BO ticket aan laten maken BO 2021080611005321 graag nu een keer die switch vervangen zodat we werken naar bron aanpak en stabiliteit van het netwerk.
Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij?
Sorry, maar als jij geen internet hebt is hebt en ze zien dat je modem offline is ook na reboot etc, dan kunnen ze toch wel een code uitgeven? Bij mij werd er ook gemeld dat er geen ‘grotere’ storing bekend was in het gebied, maar ik kreeg wel direct een (niet werkende) code toegestuurd.
Dat lijkt mij inderdaad ook. Nu een 2e medewerker aan de telefoon die ik toevallig al een keer gesproken heb afgelopen tijd en hij heeft mij wel een werkende gestuurd.
Hij gaf trouwens ook aan dat er meer mensen moeten bellen hierover anders kunnen ze het geen prioriteit geven en zal het over het weekend heen getilt worden.
Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij?
Sorry, maar als jij geen internet hebt is hebt en ze zien dat je modem offline is ook na reboot etc, dan kunnen ze toch wel een code uitgeven? Bij mij werd er ook gemeld dat er geen ‘grotere’ storing bekend was in het gebied, maar ik kreeg wel direct een (niet werkende) code toegestuurd.
3e lampje op de modem is nu ook rood in plaats van groen.
Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij?
Ook krijg ik net heel leuk een onbeperkt internet code voor mijn vrouw door, maar die krijgt de melding dat de code ongeldig is. Als een moderator hier iets in kan betekenen zou dat ontzettend fijn zijn.
Heb de aanwezige moderators een bericht gestuurd om ze te informeren over de nieuwe meldingen in dit topic.
Thx! Wie zijn de aanwezige moderators?
Heb de aanwezige moderators een bericht gestuurd om ze te informeren over de nieuwe meldingen in dit topic.
Ook hier weer exact hetzelfde. Gaat weer lekker.
@Jason helaas ligt het internet er weer uit. PON witte huawai knippert weer. Iets bekend bij jou?
Hier hetzelfde @Jason alles ligt er uit hier. Modem herstart gedaan. PON ook.
Het is weer zover, hier in Apeldoorn-zuidbroek ligt de verbinding er uit. Het pon lampje knippert weer....
Fijn om te lezen @KevinJK88!
Hi @KevinJK88, uiteraard hoor jij tot die tijd een goedwerkende verbinding te hebben! Ik heb direct de verbinding doorgemeten en zie dat het modem twee uur geleden opnieuw is opgestart, ook zie ik dat de ONT al ruim vier dagen online is. Ervaar jij nu nog problemen met het internet? Zo ja, zou je mij een foto van de lampjes willen sturen? Dankjewel!
Hoi @Ginny na de 4e herstart van de modem ging alles weer de lucht in. Kreeg wel weer de pagina van Ziggo naar voren bij de 2e herstart.
Voor nu is alles weer in orde!
Hi @KevinJK88, uiteraard hoor jij tot die tijd een goedwerkende verbinding te hebben! Ik heb direct de verbinding doorgemeten en zie dat het modem twee uur geleden opnieuw is opgestart, ook zie ik dat de ONT al ruim vier dagen online is. Ervaar jij nu nog problemen met het internet? Zo ja, zou je mij een foto van de lampjes willen sturen? Dankjewel!
Zeker, ik verwacht dat T-Mobile weer KPN zal aansturen om de PON caskade te controleren. Hopelijk komt het echte lek voor de 11e boven water en is de verbinding met KPN dan vanaf dag 1 gefixed.
Gaat inderdaad ook over Glas. Vertrek richting KPN. Heb hiervoor ook bij KPN gezeten zonder problemen - alleen de overstap gemaakt ivm een mooie aanbieding.
Maar goed; neemt niet weg dat ik tot de 11e nog klant ben en wel een verbinding kan verwachten dat werkt.
Ik zou het ook erg leuk vinden als je meldt hoe je verbinding bij de nieuwe provider loopt … ;)
@Jason het is vandaag weer zo ver. Geen internet sinds 11.30. Heel soms vliegt het even aan;
Nog maar 10 dagen tot de 11e en dan kan je nieuwe provider ermee aan de slag. Gaat dat ook over Pon glas geleverd worden? Of stap je over naar Coax?