Wederom geen glasvezel connectie sinds afgelopen woensdag. Ik was pas net weer online. Het is onhoudbaar op deze manier. Ik heb geen mobiel abonnement van Odido en ze bieden verder geen alternatieven voor het online houden van mijn huishouden. Enige optie is een simkaart halen en daar onbeperkt internet op aan te zetten, vergoeden jullie dan ook het tweede toestel of 4/5g modem dat ik zou moeten nemen? Jullie begrijpen immers wel dat ik geen mogelijkheid en ook geen zin heb om van mobiel nummer te wisselen omdat er in jullie dienst een probleem onstaat.
Ik heb gevraagd om een 4/5g modem zodat ik die op zijn minst thuis kan gebruiken en mijn hotspot dus niet te allen tijde thuis moet zijn voor de rest van het gezin. Hierop krijg ik het antwoord dat dat enkel mogelijk is voor mobiele abonnementen, dat begrijp ik niet zo goed.
Is er op dit forum iemand van Odido beschikbaar die kan regelen dat er een 4/5g modem beschikbaar wordt gesteld (op te halen in een winkel) met een SIM waarop onbeperkt internet is ingeschakeld? Dat lijkt me met jullie 4g voor thuis dienst toch niet zo heel lastig.
Ik vind het onbegrijpelijk dat ik wederom weer met een kluitje het riet in word gestuurd.
Vorige topic: