Dus, ik heb internet 750 met de zeer ouderwetse en crappy 2.4 wifi.
Wat een ieder dus goed kan gebruiken is dat je liever de nieuwe 5.0 wifi router zou willen ontvangen.
Dus vriendelijk contact opgenomen met helpdesk en gevraagd of ik een nieuwe router kan krijgen.
"zijn er problemen?" dus ik eerlijk antwoorden, nee router werkt naar behoren maar zou wel graag de nieuwe router willen. Dan krijg je vervolgens de leugen dat hij nog niet word verstrekt....
Heel kort lezen op het forum leert je dat hij wel word verstrekt.
Nieuwe klanten krijgen dus wel de upgrade.
Moet ik nou serieus eerst contact opnemen met de klantenservice en zeggen dat ik wil opzeggen?
En dan vragen ze vervolgens of ze iets kunnen doen waardoor je blijft... En uiteraard geef je dan op dat je een andere router wilt en dan kan het ineens wel.
Waarom moet je dit soort dansen steeds uitvoeren als je eerlijk bent en niet vervelend klaagt enzo?
Zucht... dan maar weer de Hard Way...
Als je al klant bent dan kan helaas niks...
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel