Geholpen met de rol out van glasvezel en tmobile thuis in Den Haag, De Brink. September dan eindelijk alles werkend. Nu 8 dagen geleden komt er ineens geen signaal binnen. * dagen CS gebeld, uren in de wacht, koud doorverbonden. Door Tmobile naar Volker en Wessels gestuurd en door hun weer naar Tmobile, er dient een monteur te komen en op geen enkele manier voor elkaar te boeken met 1 van deze partijen. Sta nu weer in de wacht bij Tmobile. Geen internet dus ook werken is niet haalbaar thuis met een telefoon als hotspot. 8 dagen is onacceptabel ! @ partijen wijzen naar elkaar maar hulp blijft uit. Geen email ontvangen, geen belletje, meerder keren toegezegd maar niks. Ik zou niet bereikbaar zijn maar heb 3 tmnl aansluitingen waar ik ze al 8 dagen mee bel ?! Als dit voor het weekend niet opgelost wordt zal dit zeker juridisch gevolgen hebben voor de verantwoordelijke. Contact met advocaat wijst dat dit zeker een staartje krijgt vanwege downtime, geen actie of contact en afhandel/oplos termijn.
Alleen op dit moment helemaal niets aan zelf want 2 partijen wijzen naar elkaar en doen niets ! En ik heb geen mogelijkheid tot werken, tv, muziek en mobiele wifi
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel