Wij zijn naar 14 jaar overgestapt van KPN naar Tmobile.
in de 14 jaar bij KPN 2 kleine storingen gehad. We hebben nu bijna 6 weken Tmobile.
Bij aansluiting werkt 5G niet naar behoren, krijg iemand van de servicedesk die een standaard script afgaat. Toen het te moeilijk werd en ik vragen ging stellen werd de verbinding “spontaan” verbroken. 5G blijft een issue, de ene keer wel de andere keer niet.
1 week na aansluiting, 8:00 smorgen internet plat. Volgens de servicedesk ligt aan mijn WIFI. Probeer duidelijk te maken dat mijn huis bedraad internet heeft en mijn PC’s niet op WIFI zitten maar op ethernet en heel de verbinding down is. Dat wil schijnbaar niet landen. Zal wel liggen aan mijn netwerk (niet aangepast sinds het wel werkte) Monteur moet komen kijken, wachttijd 1 week, gelukkig s’avonds opeens weer spontaan internet om 18:00. Moest naar de zaak, omdat internet niet werkte.
20-8 internet spontaan plat voor uurtje
Afgelopen donderdag van 10:00 tot 16:30 internet plat. Bel servicedesk, en terwijl men het modem probeerd te bereiken komt opeens internet weer spontaan op. Ondertussen moest ik wel naar de zaak omdat ik thuis niets meer kon doen.
In deze paar weken al vaker down dan mijn gehele periode bij KPN
mijn echtgenoot heeft vrij moeten nemen omdat bij hem thuiswerken de regel is. Ik noodgedwongen wel naar de zaak (heb COPD dus verhoogd risico).
Iedere keer krijg je dan iemand aan de lijn die weer alle stappen na gaat (wat ik natuurlijk al meerdere malen zelf hebt geprobeerd), vervolgens mij een monteur aanbied om te komen kijken of thuis alles goed is. Ik ben zelf netwerkbeheerder…. , en natuurlijk tijdelijk unlimited aanbied voor mijn mobile, ondankt dat ik dat al heb.
Ik heb nog steeds geen normale tmobile thuis omgeving waar mijn gegevens instaan, mijn rekenignen etc. Dit staat op annuleren, dat heb ik ooit gedaan omdat men tijdens covid een monteur wilde sturen, ik dat geweigerd heb vanwege de gevaren en ik heb opnieuw een abonement afgesloten toen dit veiliger was. De website is dus nutteloos voor me om gegevens etc in te zien.
Ik ben echt boos op TMobile dat ze zo’n onstabiele omgeving kunnen aanbieden en zo met klanten om kunnen gaan. Te treurig voor woorden.
zo snel mogelijk tterug naar KPN, dan maar 3 tientjes duurder. Dit is de stress en frustratie niet waard…...