Hallo.
Wat een slechte klantenservice hebben jullie.
Ik ben inmiddels bijna 12 jaar klant bij jullie met mijn telefoon. Vorig jaar dacht ik ivm verhuizing laten we internet en televisie ook maar doen bij t mobile want bevalt goed ja.
Nou wat een spijt van die bagger kwaliteit en service. Ik ben er nu dan ook inmiddels helemaal klaar mee. Echt een -10 voor de service. Kan niet slechter.
Ik heb sinds januari al problemen met mijn internet/tv ontvangst. Eind januari begin februari contact met jullie gehad. Werd mij verteld dat het probleem bij mij zelf lag en hij wel monteur wou sturen. Dit koste mij wel geld. Ja doei ga ik niet betalen. Ging half jaar goed en dan ineens ligt het aan mij?
Nu heb ik 2 weken geleden weer gebeld en was er helemaal klaar mee en wou het opzeggen. Maar u kunt gratis monteur krijgen meneer. Goh nu wel? Raar. Maar goed laat maar komen. Ik contact met guidion voor afspraak. Geef aan dat ik in ploegen zit en dit graag even goedop elkaar afgestemd wil hebben. Geen probleem meneer komt goed. Gaat dus 2 keer fout ik weer bellen. Gaan het nu goed oplossen meneer welke weken heeft u welke dienst? Keurig doorgeven en ja datum en tijd kwamen uit zoals doorgegeven. Maar voor 2 dagen want toen kreeg ik alweer mail met datum en tijd dat ik dus moest werken. Klaar einde t mobile voor mij. Ik gebeld en willen jullie voor het afkopen van mijn contract 3x 30 euro(heb ik alle extra’s eraf) kosten wat het abonnement zou kosten en 75 euro boete. Toen plofte ik even want bijna €200 betalen voor deze slechte service?
De dame netjes uitgelegd hoe en wat en snapte mij volkomen en met de belofte dat zij mij zaterdag weer zou bellen en ze ging proberen dat ik er kosteloos onderuit kon komen.
Nou eenmaal raden: ik ben natuurlijk niet teruggebeld door jullie.
Ik ben normaal nooit van zulke berichten op internet te zetten. Maar met alle extra’s wat ik bij heb betaal ik €70 in de maand. En daar mag ik toch wel service voor verwachten
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel