Skip to main content

slechte glasvezel verbinding sind overstap

  • 1 July 2024
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Beste Odido,

 

Het geduld raakt hier echt op 

Sind de overstap van 2 maanden geleden hebben wij alleen maar slecht internet.

Thuiswerken is geen doen, streamingdiensten kunnen wij geen eens normaal gebruiken en gamen is al helemaal een kriem!

Er is al een paar keer gebeld, de monteur komt voor saus en is met 2 min weg. Geeft aan dat alles goed zou moeten zijn omdat alle lampjes groen branden. In de winkel moet jullie eigen personeel het zelfde klantenservice nummer bellen als dat de consument doet... Ons probleem zou met urgentie opgepakt worden, nou dat is te merken want we zijn al een week verder en nog steeds hebben jullie nog niets voor ons kunnen betekenen.

De testen hebben wij allemaal al uitgevoerd en blijven we maar opnieuw doen en volgens de test zou alles het goed moeten doen maar alles behalve. Dan hebben we het nog niet over de avond uren gehad die nog erger zijn dan overdag.

Want tja alles lijkt het goed te doen maar als ons apparatuur want aangesloten is laat toch anders blijken.

Elke dag resetten wij het modem met de hoop dat het gaat werken maar wij gewoon ons tijd aan het verdoen. Waar mensen met 3 min een spel binnen hebben van 5gb doen wij er 45 min over......

Ook zijn er geen storingen of iets dus daar kunnen jullie het ook niet op gaan gooien 

Jullie zeggen zogenaamd een van de beste netwerken te hebben maar dat is alles behalve waar, een grote leugen!

Ik mag toch echt hopen dat jullie mobiele netwerk wel wat beter is want hier wil ik geen 2 jaar mee door lopen.

Mogen toch echt hopen dat er belletje bij jullie gaat rinkelen.

Wij willen ons contract per direct kosteloos opzeggen omdat jullie niet het geen kunnen leveren wat aan ons beloofd is. Dit is zonde van al het geld wat we aan jullie kwijt zijn. En wij trappen niet meer in. Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop!

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @RoosjeR, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je op een WBA aansluiting zit met een specifieke ONT waarbij deze issues voorbij komen. Dit is bij ons bekend en onze technische dienst werkt met man en macht om dit zo snel mogelijk op te lossen! In dit topic houden we je graag op de hoogte: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community en verzamelen we graag voorbeelden. Je vindt hierin ook wat je precies hiervoor kunt aanleveren. Heel erg bedankt voor je moeite en geduld! Groetjes, Ishana

Beste,

 

Momenteel zijn we al zeker 4 maanden verder en betalen wij voor iets wat wij niet ontvangen. Het internet blijft slecht. Nu werd er aan gegeven dat er een oplossing zou zijn en dat er een monteur langs zou komen. De monteurs zou zo gezegd voor de deur hebben gestaan maar wij hebben nooit iemand aan de deur gehad. Heb hier wel een halve dag voor op moeten nemen. Ook lijkt het mij dat zij over mijn telefoon nummer beschikken maar ook daar hebben zij mij niet op proberen te bereiken. Nu zitten wij nog steeds met bagger internet en is het geduld op!

Wij willen ons contract kosteloos laten ontbinden omdat er niet geleverd wordt wat beloofd is. Steeds worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan zo langer niet!!!!

Er zijn al tich testen uit gevoerd er zijn al eerder monteurs langs gekomen die aangeven dat zij niets konden beteken.

Het houdt voor ons op hier.

 

Graag zien wij een reactie tegemoet.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @RoosjeR ,

Jij hebt waarschijnlijk hetzelfde probleem als al de gebruikers in het volgende topic:

 

Traag internet verzameltopic

 

Als je, je daar ook even meld kunnen ze je gelijk meenemen in de lijst

Beste,

 

Momenteel zijn we al zeker 4 maanden verder en betalen wij voor iets wat wij niet ontvangen. Het internet blijft slecht. Nu werd er aan gegeven dat er een oplossing zou zijn en dat er een monteur langs zou komen. De monteurs zou zo gezegd voor de deur hebben gestaan maar wij hebben nooit iemand aan de deur gehad. Heb hier wel een halve dag voor op moeten nemen. Ook lijkt het mij dat zij over mijn telefoon nummer beschikken maar ook daar hebben zij mij niet op proberen te bereiken. Nu zitten wij nog steeds met bagger internet en is het geduld op!

Wij willen ons contract kosteloos laten ontbinden omdat er niet geleverd wordt wat beloofd is. Steeds worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan zo langer niet!!!!

Er zijn al tich testen uit gevoerd er zijn al eerder monteurs langs gekomen die aangeven dat zij niets konden beteken.

Het houdt voor ons op hier.

 

Graag zien wij een reactie tegemoet.

 

Beste @Ishana van Odido 

 

Zou ik een reactie mogen ontvangen op het bovenstaande?

Tot op hede ben ik ook nog steeds niet gebeld voor een nieuwe afspraak.

Het geduld is echt zwaar op en willen graag kosteloos opzeggen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoosjeR, allereerst mijn excuses. Je staat al op de lijst om het ONT te swappen voor een Nokia ONT. Guidion zal spoedig contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Door de vakantieperiode is het wat drukker en kan er soms een monteur uitvallen, sorry. 

Hoi @Tommie van Odido 

De monteurs zouden al langs geweest zijn en hebben gezegd dat wij er niet waren. En ik zou met een dag terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak maar nog niets gehoord.

Ik wordt hier gek van en ben mn vertrouwen kwijt in jullie!

 

Ik wil dat het opgezegd wordt, ga niet nog langer wachten 

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan ik begrijpen @RoosjeR, mijn excuses. Ik kan het contract kosteloos voor je opzeggen omdat het al langer dan 30 dagen speelt. Per wanneer wil je dat ik het contract opzeg? 

Hoi @Tommie van Odido 

Vanaf wanneer zou het mogelijk zijn? 

Dank je wel voor het reageren 

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan bijna per direct, als ik hem nu opzeg dan gaat dit morgen in @RoosjeR

Reageer