Beantwoord

Sinds 31 mei zonder Glasvezel signaal

  • 10 June 2024
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Zitten al sinds 31 mei zonder glasvezel signaal, elke dag gebeld en na mijn telefoontje van vanmorgen krijg ik dit in de mail?

Dus al die keren voor niets gebeld of er is geen actie ondernomen door odido?

En nu moet ik weer 3 dagen wachten, dan is het donderdag, zijn we bijna 3 weken verder voor er aansluiting is, dit kan gewoon niet zo zijn.

Ik zet de automatische incasso stop voor een tijdje.

Waarschijnlijk kunnen ze dan wel heel erg snel schakelen.

icon

Beste antwoord door eric 10 June 2024, 16:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het niet betalen van een factuur leidt helaas niet tot een snellere reparatie. Wel krijg je volledige abonnement compensatie NAdat de dienst weer is hersteld in de vorm van een creditfactuur. Dan wordt dat met de volgende factuur verrekend. 

Ja het zal niet sneller verholpen zijn, maar ik heb afgelopen week rond de 20 pers gesproken en dat er dan pas in de 2e week ergens actie ondernomen wordt is niet normaal. Een creditnota is wel het minste dat ze kunnen doen voor een klant die al heel lang een abbonement heeft bij ze. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CasaMarosi, logisch dat je zo snel mogelijk weer van Internet wil genieten, ik help je hier ook graag mee! Daarom heb ik meteen je dossier erbij gepakt en ik was blij om te lezen dat er morgen een netwerkmonteur van KPN NetwerkNL langskomt. 

Ik heb er vertrouwen in dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar hun bezoek morgen!

Ik heb helemaal geen bericht gekregen van KPN dat ze langskomen, ik ben daarom ook niet thuis. 

Het signaal is verstoord buiten ons huis, dus hoef waarschijnlijk ook niet thuis te zijn en te blijven.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CasaMarosi,  in dat geval zullen ze inderdaad niet bij je langs hoeven te komen. Hun werkgebied is het glasvezelnetwerk en daarom komen ze hooguit bij je thuis langs om dubbel te controleren of het signaal weer werkt. De planning is dat ze rond het middaguur voor jou aan de slag gaan in het netwerk. Ik heb er goede hoop in dat je bij thuiskomst een heel levendig modem zal aantreffen! 🙂

Ik ben tot 14u thuis, ik zal de modem morgen rond het middaguur weer op stroom zetten en zien of alles gaat werken.

Mocht het zo zijn neem ik contact op met odido om het te melden.

Maar we hebben er geen hoop op.

Eindelijk opgelost, ont vervangen, kabels vervangen en we zijn weer online.

Als odido op maandag ochtend de juiste acties had ondernomen hadden we niet 12 dagen zonder gezeten.

Signaal kwam wel binnen, maar de eerste monteurs hebben wat foutjes gemaakt en daarmee was het onmogelijk om nog signaal om te zetten.

 

Eind goed al goed.

Heb nu wel het nummer van de kpn monteur 😜👌

Reageer