Er ligt sinds deze zomer in mijn regio (De Meern, Utrecht) glasvezel van T-Mobile en ik maak hier vanaf dag 1 gebruik van. Het heeft een aantal maanden vlekkeloos gewerkt maar nu treedt het eerst probleem op. Als ik mijn router van het stroom afhaal ontvangt het vanuit T-Mobile voor meerdere uren geen ip-adres, ik gebruik mijn eigen Deco M5 die direct is aangesloten op de ONT maar de problemen zijn identiek bij het gebruik van de bijgeleverde Zyxel T50. Na een aantal uur werkt het ineens weer maar het duurt daarna zon 48 uur totdat we hem weer kwijt zijn en een paar uur moeten wachten om het internet weer op te kunnen. Je kunt je voorstellen dat dit zwaar vervelend is als je met zijn tweeën thuiswerkt. De problemen zijn begonnen op dinsdag 20 september. Toen hebben we met de klantenservice gebeld maar die kwamen niet verder dan "modem aan uit" en daarom zou er een monteur komen, al betwijfel ik of dit probleem aan mijn kant zit. Over de monteur heb ik niks meer gehoord, geen mailtje, smsje oid om een afspraak te maken, niks. We hebben ook een week unlimited op een prepaid sim kaart ontvangen maar het bereik hier is niet best en op een goed moment hebben we een verbinding van 5 Mbits. Ik heb ook een post gevonden met problemen vrijwel identiek aan de mijne, deze link ik hier: https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/glasvezel-dhcp-probleem-op-internet-vlan-300-343338.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel