Ik heb sinds 10 december last van serieuze problemen met het internet. De downloadsnelheid is bijna de helft van wat verwacht wordt, en de uploadsnelheid is vrijwel nul.
Glasvezel eindigt op een mikrotik crs-305 en verbindt via vlans met mikrotik ccr1009
Bladzijde 1 / 1
Hier ook iemand heel ander gebied. Ik woon in Purmerend en heb hetzelfde, zie screenshots in de andere post.
Herstarten van modem en ONT kastje heeft geen effect.
Morgen komt er een monteur van Guidion ben benieuwd.
Woensdag voor mij :)
Monteur is met verkeerde bon aangestuurd door Odido, mocht dus niet het ONT kastje vervangen voor de Nokia variant. En ik kan weer gaan bellen.
@TFyre ik hoop dat het bij jou beter gaat, ben erg benieuwd naar het resultaat.
Hey @TFyre, er is een change of network geweest gister nacht. Kan je controleren of dit het bij jou ook heeft opgelost.
@TFyre ik hoop dat het bij jou beter gaat, ben erg benieuwd naar het resultaat.
Monteur is geweest, kon niets vinden, kabels hier en bij de pop verwisseld, nog steeds hetzelfde probleem. Probleem is doorgestuurd naar kpn
Heb je wel al een Nokia ONT kastje? Of nog steeds de Genexis?
dat weet ik niet... dit is hoe het eruit ziet
Nokia ONT dit is de nieuwe versie, ik heb nu ook zoiets maar dan van Genexis. Mijn glaskabel zit in een vast kastje waar je dit overheen schuift
ah, nokia ont is XGS-PON (10gbps). mijn maximale snelheid is nog steeds 1gbps
@TFyre ik zit nog steeds te wachten op een nieuw bericht van Guidion, jij al iets gehoord?
@djcasl, Guidion kon het probleem niet oplossen, wachtend op Odido technische dienst
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.