Goedemorgen ik heb een klacht betreft de klantenservice/dienstverlening van tmobile en tele2. Sinds vorige week maandag werkt onze internet en televisie niet meer. Afgelopen zondag is een monteur langs geweest om het internet probleem te verhelpen door middel van een nieuwe router de bestaande Huawei functioneerde niet meer . Helaas is het TV probleem nog niet verholpen hiervoor wordt een nieuw kastje opgestuurd. Op advies van de monteur gisteren gebeld om te vragen wanneer ik deze kan ontvangen. Na bijna 20 minuten in de wacht te hebben gestaan een collega gesproken die mij vertelde niet te kunnen zien wat de status is maar wel dat de aanvraag bij jullie back office was binnen gekomen. Vervolgens verteld dat ik sinds maart of april een korting zou ontvangen omdat ik zowel Tmobile thuis heb als 2 mobiele Tele2 abbonementen. Hiervoor moest ik volgens hem bij Tele2 zijn hij heeft mij hier vervolgens mee door verbonden. Na ruim 30 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er van jullie kant opgehangen zonder dat er ook maar iets werd gezegd. Hierna via de chat Tele2 benaderd omdat ik niet weer zo lang in de wacht wilde staan. Op de chat kreeg ik te horen dat het vreemd is dat Tmobile me door had verbonden en ontving ik een link waar ik maar op moest kijken. Toen aangegeven dat ik Tmobile thuis en mijn beide Tele2 abbonementen welke verleng baar zijn op ga zeggen omdat ik niet blij was met de klantenservice en toen kreeg ik te horen dat dit een goed idee was en werd de chat gesloten. Vanmorgen Tmobile gebeld om op te zeggen dit ingesproken maar toch kwam ik op de verkoop terecht geen probleem en werd door gezet naar de juiste afdeling, hier kreeg ik een bandje met beste collega deze afdeling is gesloten probeer het later nogmaals en werd de verbinding verbroken. Op de chat kun je momenteel niet terecht pas over een half uur zou dit weer moeten werken.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel