Beantwoord

Playstation 4 online

  • 12 August 2017
  • 33 reacties
  • 4443 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

De gemeten snelheid in de woonkamer was 48 mbps
Reputatie 7
Badge +4
Is dat wat de playstation aangeeft ?? wat is je snelheid met een speedtest op een computer aangesloten met de kabel ? wat ging er nog meer mis bij de aansluiting ?
Soms zit hij op 30 mbps soms op 10 soms zelfs op 5 elke keer dat ik hem test is het weer wat anders en dat ligt ook echt puur aan T-mobile zelf, want op de dag dat wij die gekregen ging er van alles mis..
Hij is al in de DMZ gezet, heeft niks geholpen, heb nu nog meer problemen.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij krijg je hem in op NAT Type 1 als je de Playstation in DMZ zet in de Draytek.
DMZ (NAT Type 1) is eigenlijk niet iets wat je wil. Alle poorten worden geforward naar de PlayStation.

Zie ook http://wololo.net/2014/05/19/how-to-speed-up-your-ps4-internet-connection-with-dmz-by-jmqmofficials/
“DMZing” an ip address opens ALL ports that DONT have a current portforward rule.

this an extreme security risk and is why dmz’s are used to catcah all “other” traffic and forward it to a server(the DMZ’d IP) that is isolated from the rest of your network.

problem is in these setups that you describe, there is no DMZ server, just a PS3 in its place. So sure, your opening it right up so i will most probably go faster, but depending on the rest of your network, that ps3 isnt safe from me…
Hoi, ik heb nat type 2. Op dit moment kan ik zelfs niks meer met de playstation. Ik word steeds uit GTA sessie's gekickt en al zit ik in een sessie kan er niemand bij. Zelf gaf U al aan in de topic dat hij niet naar nat 1 kan wat waarschijnlijk voor mij betekent dat ik dus ook niet in sessie's kan. Hiervoor had ik tele 2 die zat eerst op nat 3 nadat hij op 1 was gezet kon ik echt alles en werd ik er nooit uit gekickt. Port forwarding hebben wij al gedaan. En zoals ik al zei U geeft zelf aan dat hij toch niet naar nat 1 kan dus dan heb ik ook niks aan die laatste topic. Ik word er een beetje moedeloos van, zoals ik al zei de problemen worden steeds erger.
Reputatie 7
Hoi farukmert,

Welkom op het forum. Mijn complimenten, ik zie dat je ook al gezocht hebt op ons forum, maar je antwoord nog niet gevonden. Ik denk graag even mee.

Allereerst heb ik hier wat tips gevonden om de juiste poort te forwarden in dit topic

Ten tweede heb ik dit topic gevonden over het veranderen van het NAT type. Je kunt namelijk alleen in een party met elkaar communiceren als de NAT gelijk of lager is dan je eigen instellingen (open, moderate en strict). Strict kan alleen met strict spelen. Het kan dus ook aan de instelling bij je vrienden liggen.

Tot slot, je kunt nog je PS4 'binden' aan je modem met 'bind IP to mac'. Voor uitleg zie deze post van pHennyWise.

Ik hoop dat het hiermee wel lukt om met iedereen te communiceren. Houd je ons op de hoogte van je vorderingen? Zeker als je een oplossing hebt, hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +4
Welk nat type geeft de PS4 aan ?

Reageer