Onterecht 2e keer mail met boete wifipunt noet teruggestuurd

  • 6 May 2024
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb op 19 april de Wifipunt teruggestuurd.

Op 24 april is deze ontvangen door Odido.

Ik heb toen op 25 april een mail gehad dat de modem nog teruggestuurd moest worden.

Op 26 april telefonisch contact gehad en was gezegd dat de modem binnen is gekomen en ik geen boete krijg.

Echter krijg ik afgelopen zaterdag 4 mei weer een mail dat de modem niet ontvangen is en er op de eerstvolgende factuur €70 boetekosten komen.

Tommie van Odido 12 dagen geleden

Hi @SanjayP, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat alles netjes retour is. Dus dit is inderdaad een vreemd mailtje. Mijn gok is dat het pas verwerkt is nadat de e-mail al getriggerd is en dat het nu allemaal goed zal aflopen. De boete is ook nog niet uitgestuurd dus ik ga er vanuit dat het goed komt. 

Bekijk origineel

7 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @SanjayP  Allereerst welkom!

Zet je klantennummer bij de instellingen in je account (is privé deel

De moderators helpen je verder. Geen zorgen

melden en ontvangst kan elkaar net gekruist hebben.

mvg.

 

@Cristien Die is reeds ingevoerd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SanjayP, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat alles netjes retour is. Dus dit is inderdaad een vreemd mailtje. Mijn gok is dat het pas verwerkt is nadat de e-mail al getriggerd is en dat het nu allemaal goed zal aflopen. De boete is ook nog niet uitgestuurd dus ik ga er vanuit dat het goed komt. 

@Tommie van Odido. Bedankt. Mocht er toch nog kosten op de factuur komen en worden geïncasseerd, dan geef ik hierbij aan dat ik de incasso zal storneren.

Wat me wel opvalt is dat de pagina voor het laatst op 22 april is ge-update !

Dit moet ook gedaan worden voordat er berichten uitgestuurd worden. Zo kan er onterecht kosten in rekening gebracht worden. Als een klant het niet opvalt of erop let, dan zijn ze het bedrag kwijt.

 

Reageer