Een storing vast internet (t-mobile thuis).
Diversen malen stroom eraf gehaald, werkt niet.
Dan klantenservice bellen, op afstand een harde reset zonder resultaat. Dus link gekregen om afspraak te maken met monteur.
Blijkt dat ik minimaal 10 dagen zonder internet zit. Nogmaals gebeld met klantenservice dat dit geen optie is vanwege thuiswerken (corona).
Helaas, morgen (maandag) hopen dat partner van t-mobile mij naar voren kan schuiven …
Maar 10 dagen geen internet!
In wat voor tijd leeft t-mobile?
Alles is internet en t-mobile kan geen partij vinden die binnen redelijke termijn een probleem kan oplossen?
Gaarne oplossing!
Morgen (maandag) moet ik weer thuiswerken, maar zonder internet .... moet ik nu tijd en energie steken in een oplossing of ... nee, lijkt me sterk!
Mocht t-mobile mijn probleem kunnen oplossen, knap en zoals het hoort ... maar ik twijfel.
10 dagen geen internet!
Is nogmaals geen optie!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel