Beste,
Vanmorgen is mijn internet er (WEER!!) uitgevallen, midden tijdens een MS Teams Meeting. De vorige keer was het een stroomstoring die bijna de hele dag duurde en nu is het iets in de wijkcentrale of zo. Maar ik krijg aan alle kanten geen hulp.
Er is een storing gemeld bij Guidion en die hebben mij een SMS gestuurd waar ik vervolgens doodleuk pas op zondag een monteur hier langs kan krijgen. De enige oplossing die ik van jullie geboden krijg is een sigaar uit eigen doos, want ik krijg namelijk meerdere keren nu een code aangeboden voor mobiel internet, maar dit betaal ik al.
Ik vind het niet meer van deze tijd dat ik een week op een oplossing voor mijn internet moet gaan zitten wachten en ik zit er daarom ook sterk aan te denken om weer terug te gaan naar XS4All, want die hebben mij wel jaren keurige dienden verleend. Daar was het zo dat ik een 4G dongel had/kreeg voor in mijn router, mocht de storing langer duren. Daarbij hebben zij er altijd zorg voor gedragen dat problemen altijd dezelfde dag nog opgelost waren.
Blijkbaar geven jullie niet zoveel om jullie klanten en hebben jullie liever dat ik al mijn abonnementen overzet naar een andere leverancier. Naar aanleiding van de gesprekken die ik vanmorgen gevoerd heb en naar aanleiding van wat ik online lees verwacht ik niet dat jullie iets gaan doen met deze mail en kiezen jullie er toch voor om een trouwe klant (op mobiel vlak in ieder geval) te laten gaan.
Maar als jullie nog iets kunnen en willen redden, dan hoor ik graag nog van jullie wat we kunnen doen om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,