Skip to main content

ik krijg Netflix-fout NW-2-5. Als de foutcode NW-2-5 optreedt, betekent dit meestal dat een netwerkprobleem voorkomt dat je apparaat de Netflix-service bereikt.

Momenteel kan  er geen steamingdienst Netflix met een  bekabelde 100MB verbinding(UTP) worden opgebouwd  tussen het T-mobile modem ”Drytek Vigor 2123F series” via T-Mobile vaste net(KPNnetwerkNL) naar de  Netflixservers,

Indien ik vervolgens deze streamingdienst Netflix met  een netwerkverbinding (via een hotspot 3,4MB) opbouw via mijn Mobiel (iphone5) met een T-Mobile mobiel abonnement  dan wordt probleemloos een verbinding met de netwerkservers van Netflix opgebouwd, en  mijn film op de smart TV afgespeeld.

 

je snapt dat dit ten koste gaat van mijn mobiele data,

 

Ik heb al diverse malen met Tmobile support gebeld en gevraagd of ze bepaalde instelling die nodig zijn te controle dit lukt zie niet

internetprovider moet ook controleren of je apparaat de volgende
vier adressen kan bereiken. Dit test een aantal verschillende
verbindingsmogelijkheden voor Netflix en of de DNS-server werkt waarmee
je bent verbonden:

* secure.netflix.com
* appboot.netflix.com
* uiboot.netflix.com
* fast.com
 

is er iemand die ervaring heeft met een oplossing

 

 

Dag Piotr,

Beste wensen voor 2020,

 

Wellicht heb ik mijn topic niet goed verwoord,

 

Netflix streamen, via een persoonlijke hotspot iphone → smart tv, werkt feilloos

 

Netflix streamen, via vaste UTP, 100Mb, “modem Drytek Vigor 2123F series”  → smart tv, Netflix-fout NW-2-5

 

?Hoe kan het dat een Netflix streamings dienst wel via jullie mobiele netwerk kan worden afgehandeld maar niet via jullie vaste netwerk.?

 

 

 

 


Hey @Netfixxer,

Krijg je die melding enkel op je iPhone te zien of op meerdere apparaten? Ook een herstart van je modem kan al helpen. En heb je ook al op de support pagina van Netflix gekeken? Laat ons weten of 't heeft geholpen!


Reageer