Bij het aanvragen van T-mobile Thuis zei de postcode check dat dit huisnummer niet bekend was. Beschikbare opties zijn 322-SOU, 322-BG, 322-1, 322-2, 322-3. Wij zouden dus vallen onder 322-3, omdat we op 3-hoog wonen.
De aansluiting is ondertussen binnen, en het werkt allemaal prima. Nu was er het probleem dat onze post bij onze buurman afgeleverd wordt: hij woont op 322-C, en volgens de postbode is 322-3 gelijk aan 322-C (C is de derde letter, immers).
Via de helpdesk heb ik het post-adres kunnen aanpassen in 322-D, dus de postbode zal in de toekomst de post bij het juiste adres afleveren.
Maar het volgende probleem doet zich voor. Mijn vriendin met wie ik ben gaan samenwonen heeft ook T-mobile als mobiele provider. Wij komen dus nu in aanmerking voor klantvoordeel. Echter, haar abonnement staat op 322-D, maar onze Thuisaansluiting nog steeds op 322-3. Hierdoor ziet het systeem het alsnog als twee verschillende adressen.
Hoe kan ik het adres van de T-mobile Thuisaansluiting veranderen in 322-D?
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel