Wij hebben een 14 Mbit ADSL verbinding via T-mobile thuis. Nu is het probleem dat dit vaker 5-6 Mbit is dan 14 Mbit.
Ik heb vroeger in de IT gewerkt, dus over aansluiting, routers en dergelijke heb ik geen uitleg nodig. Toch altijd weer door de 1e lijns klantenservice heen ploeteren, ik weet hoe het werkt, dus dat dan doen we braaf.
Oh nee, meneer, ik kan het niet oplossen, er komt een monteur langs. Prachtig, 2 weken later een monteur, die checkt alles en ziet - zoals verwacht - dat alles in orde is. Meneer, ik bel even met de centrale, die voeren een actie uit en voila, snelheid weer in orde.
Fast forward half jaar verder, snelheid inmiddels weer gekelderd. Ik bel maar weer met de klantenservice, krijg je een bijverdienende studente die echt niets van de materie af weet. Ze vraagt of ze mijn router mag rebooten, dus ik zeg prima ga je gang. Bedoelt ze RESETTEN ipv rebooten...#@$@#$#@$$#@$ Al mijn instellingen weg, van alles ingesteld mbt static IP's en port forwarden. Sorry meneer, dat was niet mijn bedoeling. Top!
Hielp natuurlijk geen zier, het wordt dan toch eindelijk doorgezet naar de technische afdeling, die laten binnen 5-7 werkdagen (......) wat horen beweert ze. Ik half uur kwijt om alles weer in te stellen, ok dat nemen we dan maar voor lief.
Nooit meer wat van gehoord van T-mobile, maar paar dagen later is de snelheid opeens weer strak 14 mbit. Nu, een paar weken verder WEER 5 mbit en ook continu slecht. Ik wordt er gek van, wat moet je hier nu mee. Conclusie is dat T-mobile je gewoon geen behoorlijke lijn kan bieden, wordt vast gedeeld met nog 2 abonnees, lekker goedkoop.
Heb er geen woorden voor. Als iemand van T-mobile dit leest, zou fantastisch zijn als dit eens permanent opgelost wordt, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van.
Grt.
Beste antwoord door hippotion
Bekijk origineel