Ik ben sinds ik lid ben bij jullie (zo’n 8 maanden nu) echt enorm teleur gesteld in jullie support, leuk dat ik misschien minder betaal dan bij KPN of een ander maar de support is zeer ver te zoeken. Ik heb in november contact gehad met jullie en er wordt werkelijk niks mee gedaan. Behalve het feit dat als ik info krijg alles zogenaamt altijd perfect werkt volgens jullie en er niks aan de hand is. En als ik bewijs aanlever dat er dingen echt niet kloppen, dan hoor ik simpelweg niks meer van jullie. Ik ben het zo enorm spuug zat dit gedrag! Als ik de klantenservice bel moet je regelmatig een uur wachten (getimed) of wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken.
Ticket#2018112211005504
Ik wil dat er komende tijd hier wat mee gedaan wordt (als jullie uberhaupt iets kunnen vinden over mijn ticket)
Mijn Abonnement is een 750Mbps internet abonnement waarin ik meestal maar 300-400mbps haal, daarnaast hapert mijn wifi regelmatig waardoor ik geen verbinding heb. Met mijn wifi apparaten. Ook zou er gekeken worden of ik een huawei modem zou kunnen krijgen of dit de problemen oplost.
Als hier weer niks mee gedaan wordt dan blokkeer ik jullie van mijn rekening en neem ik rechtsbijstand in de arm. Ik accepteer niet dat ik langer zo genergeerd wordt en jullie afspraken totaal niet nakomen!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel