Skip to main content

Hi, huawei modem brandt al 3x werkdagen rood lampje. Krijgt geen opvlolging

Ha een bekend probleem. Hier hetzelfde. Branden er nog meer lichten waar de glasvezel vanuit de grond komt / verdeelkastje in de meterkast. Want daar zit bij ons heg probleem. FTU bij ons stuk en dat duurt al 5 dagen. En 0 acties nog. Odido heeft doorgezet naar ODF en die laatste zijn niet erg behulpzaam. 

Welkom op onze community! @marx.koen 

Goed dat je dit gelijk aangeeft d.m.v. dit topic. Ik wil natuurlijk dat je gauw weer kan genieten van onze diensten. Ik kijk gelijk met je mee! 

Ik zie gelukkig dat er al een ticket ligt bij onze technische dienst. Zij zijn nog druk bezig met het onderzoek. Zodra er meer bekend is, laten zij dit ook weten. 

Maak je al wel gebruik van een Unlimited vouchercode? Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Indien  je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? 

Als je nog vragen hebt of ik iets anders voor je kan doen, verneem ik het ook graag. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

@meervdc Ik heb zojuist gereageerd in jouw andere topic. Spreek ik je daar verder?

Hi Teresa, 

Dank voor de reactie.

De monteur zou vandaag moeten komen dus wacht nog even af. Echter maak ik mobiel al gebruik van een onbeperkt internet abbonement. Bovendien betalen we voor een dienst die nu al een week niet meer functioneert.

Ipv een korting op deze maand, zou ik liever een aanbieding ontvangen voor een verlenging van een jaar. Ik zie dat als ik nu als nieuwe klant een 1-jarig contract zou afsluiten, ik een stuk minder zou betalen dan dat ik nu doe. Dus zou je voor ons bestaande pakket (1 gb internet/ziggo sport/tv) een mooie aanbieding willen doen voor 1 jaar. 

Ik sta namelijk op het punt om over te stappen, maar wil uiteraard nog even de monteur afwachten vandaag.

Dank,

Koen

Hoi @marx.koen, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ik kan hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Daarnaast zie ik dat de monteur heeft teruggekoppeld dat de storing is opgelost. Klopt dit? Dan maak ik meteen een vergoeding voor je aan! Groetjes, Ishana 

Hi Ishana,

ja internet doet het weer dus fijn als je de vergoeding kan aanmaken voor deze week.

ik zal je collega’s bellen maandag.

dank,

koen

Hoi @marx.koen, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Groetjes, Ishana

Hi Ishana, helaas moet ik melden dat we sinds een uur weer hetzelfde probleem hebben...zou je aub. met spoed weer een monteur langs kunnen laten komen?

Hey @marx.koen, ik zie dat er inmiddels al een ticket voor je is ingeschoten. Hopelijk kunnen ze het dit keer snel en gemakkelijk oplossen! 

Hi, nog steeds niets gehoord?

Hey ​@marx.koen, op dit moment staat de verwerkingstijd op 5 werkdagen, het ticket is op de 11e ingeschoten. Het zal niet lang meer duren voordat het opgepakt wordt. Mijn excuses voor de vertraging. 

Hi, tot op heden niks gehoord….

Hi ​@marx.koen, ik zie dat mijn collega's van de technische dienst vanochtend een monteur voor je aangestuurd hebben en je inmiddels ook de afspraak hebt ingepland! Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 

Beste, 

Het is zojuist opgelost. Onze fiber kabel zat gewoon los in de wijkkast aldus de monteur. Hij gaf aan dat het onmogelijk is dat deze vanzelf los komt. Dus wellicht goed om jullie database te checken wie er 9 dagen geleden in de patchkast is geweest?! Want hij hing dus helemaal los. 

Nu doet alles het weer. Maar wel graag conform voorgaande keer een restitutie voor de 9 dagen dat we nu geen internet hebben gehad.

Dank,

Koen

Reageer