Ik ben sinds gisteren aangesloten bij T-Mobile op glasvezel. Ik probeer de hele dag contact te leggen via telefoon of chat. Niemand die me kan helpen. Ik heb al het mogelijke gedaan om mijn internet goed te krijgen, en ook heb ik de community door gespit. Ik zie dat er heel veel mensen hetzelfde probleem hebben als ik. Namelijk de snelheid. Ik zou 1000 down en 1000 up moeten hebben, maar heb 500+ down en nog geen 20 up. Ik heb voor t-mobile gekozen om dat ik veel up moet hebben ivm server e.d. Ik begrijp uit de community dat er voor sommige niet snel een oplossing is. Nu heb ik 2 vragen: Kan dit probleem snel worden opgelost? (ligt hier absoluut niet bij mij). Vraag 2 is, als dit niet zeer snel kan worden opgelost, kan ik dan het abonnement opzeggen? Daar staat toch bedenktijd voor? Ik moet namelijk snel weer mijn apparatuur online krijgen. De monteur heeft geen snelheidstest gedaan. Hele dag mediaconverter gereset en de modem, alles gedaan wat er mogelijk is. Ik zag dat een jaar geleden ook al deze problemen waren, waarom is er dan nog steeds dit probleem? Help me a.u.b. Omgeving Klazienaveen
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel