Waarom wil je een ander ipadres ?
T-Mobile Thuis werkt met vaste IP-adressen. Als je het modem 48h uitschakelt is de kans groot dat je een ander IP-adres krijgt. je kan ook gewoon een tor browser gebruiken. dan heb je elke 10min een ander ip.
Dank voor je snelle reactie! Zie mijn andere topic over het niet kunnen verzenden van mail, omdat de smtp server mij geen toegang heeft (t-mobilethuis.nl account) als ik dat via mijn router laat lopen.
Ik kan wel verbinding krijgen en mail verzenden als ik een ander public IP gebruik (bv hotspot mobiel, ander netwerk).
Vandaar dat ik graag mijn public IP wil veranderen. Natuurlijk kunnen we niet via het admin account de router benaderen dan was het zo gedaan.
Ik heb de router vannacht 8 uur uitgezet / van het stroom gehaald maar ik kreeg vanmorgen gewoon weer hetzelfde public IP aangeboden voor de verbinding.
De TOR browser oplossing gaat niet werken voor de verbinding met de smtp server.
@hamo
Heb in je andere topic een vraag uitgezet om iets te testen, eventueel kan @Hidden.nld ook meekijken
Het veranderen van een toegewezen IP is nog niet zo eenvoudig, heb hier zelf al 2 jaar hetzelfde IP adres.
Ik ben er heel blij mee, omdat ik zaken buiten huis heb waar ik toegang toe krijg via een whitelisted IP.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.