Onlangs ben ik overgestapt naar jullie. Ik had graag hier gezegd dat alles naar tevredenheid verloopt, maar dat doet het (nog) niet helemaal. Het is begonnen bij de aanvraag. Ik heb gevraagd mij over te sluiten per 01/07/2019, want dan stopt mijn huidige leverancier. Vervolgens bevestiging gekregen dat ik 13/06 aangesloten zou worden. Gebeld met een collega en die zou de datum aan passen. Helaas niet gebeurd, want ze heeft het ticket niet doorgezet. Maar als het goed is gaan jullie wel de 17 dagen crediteren. Van de week maar even het modem aangesloten om te voorkomen dat ik zonder internet kom te zitten. Helaas komt hij niet online en mag ik van een collega van u een afspraak gaan maken met een monteur van Gideon. Eerste afsrpaak mogelijkheid......9 juli. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Inmiddels hang ik voor de derde keer deze week 44 minuten in de wacht en begin ik er nu al een beetje klaar mee te raken. Hoe gaan jullie zorgen dat ik gewoon op 1 juli in de lucht ben zoals afgesproken?
Groeten,
Aaron
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel